[ad_1] عکاس جوان قمی نفر سوم چهارمین دوسالانه عکس نور شد به گزارش شهرکریمه امیر حسامی نژاد اظهار داشت:مراسم اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس نور از طرف بسیج هنرمندان در شهر تبریز برگزار شد. وی افزود: از استان قم دو عکاس برگزیده در این مراسم حضور داشتند که افتخار بزرگی برای قم است، این جشنواره دو […]

[ad_1]

عکاس جوان قمی نفر سوم چهارمین دوسالانه عکس نور شد

عکاس جوان قمی نفر سوم چهارمین دوسالانه عکس نور شد

به گزارش شهرکریمه امیر حسامی نژاد اظهار داشت:مراسم اختتامیه چهارمین دوسالانه عکس نور از طرف بسیج هنرمندان در شهر تبریز برگزار شد.

وی افزود: از استان قم دو عکاس برگزیده در این مراسم حضور داشتند که افتخار بزرگی برای قم است، این جشنواره دو بخش آزاد و ویژه داشت که در بخش ویژه ۴ عکاس معرفی کردیم، دو عکاس در بخش اختتامیه جشنواره شرکت کردند و آقای حمید عابدی از عکاسان خوب خبری قم نفر سوم این جشنواره شد.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم تصریح کرد: ۳۶۹۸ عکس به چهارمین دوسالانه عکس نور ارسال شده بود که ۳۴ مجموعه عکس و ۱۸ مجموعه نیز در بخش ویژه بود و ۱۶ مجموعه برای بخش آزاد بود.

حسامی نژاد ادامه داد:۴۲۸ عکاس در سایت طرُفه هنر ثبت نام کردند که ۳۵۴ مجموعه بود، در بخش ویژه این جشنواره ۸۸ عکاس ۹۳۸ عکس ارسال کردند و مجموعه های آنها از ۸ الی ۱۲ عکس بود، در بخش آزاد نیز ۲۲۶ عکاس نیز عکس ارسال کردند که در مجموع ۲۷۶۰ عکس بود.

وی با اشاره به درخش عکاس جوان قمی در چهارمین دوسالانه عکس نور تصریح کرد: از خانم مطهره سپاهی که ۲۰ سال سن دارد در مراسم اختتامیه به عنوان چهره جوان تجلیل شد.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان قم خاطرنشان کرد: استان قم با این جوایزی که دریافت کرد توانست جز استان های فعال انجمن عکس بسیج باشد، در دوره های گذشته هیچ عکاسی از قم در این جشنواره شرکت نمی کرد ولی امسال دو نفر در بخش ویژه و ۱۴ نفر در بخش آزاد شرکت کردند که یک عکاس از بخش ویژه و همچنین یک عکاس در بخش آزاد جایزه دریافت کرد.

انتهای پیام/۱۱۱

 

[ad_2]