×
×

شهرکریمه – فیلم سینمایی «آهک زنده» در قم کلید می‌خورد

  • کد نوشته: 36902
  • [ad_1] فیلم سینمایی «آهک زنده» در قم کلید می‌خورد به گزارش شهرکریمه فیلم سینمایی «آهک زنده» به نویسندگی و کارگردانی رامیار مُشایی و تهیه‌‌کنندگی وحید فتحعلی این روزها در حال سپری کردن روزهای پایانی پیش تولید و در آستانه آغاز تصویربرداری قرار دارد. تصویربرداری این فیلم، چهارم آذرماه در قمرود کلید می‌خورد و تاکنون مهران غفوریان و […]

    شهرکریمه – فیلم سینمایی «آهک زنده» در قم کلید می‌خورد
  • [ad_1]

    فیلم سینمایی «آهک زنده» در قم کلید می‌خورد

    فیلم سینمایی «آهک زنده» در قم کلید می‌خورد

    به گزارش شهرکریمه فیلم سینمایی «آهک زنده» به نویسندگی و کارگردانی رامیار مُشایی و تهیه‌‌کنندگی وحید فتحعلی این روزها در حال سپری کردن روزهای پایانی پیش تولید و در آستانه آغاز تصویربرداری قرار دارد.

    تصویربرداری این فیلم، چهارم آذرماه در قمرود کلید می‌خورد و تاکنون مهران غفوریان و پانته‌آ پناهی‌ها به عنوان دو بازیگر این فیلم معرفی شده‌اند و به زودی بازیگران مطرح دیگر این پروژه سینمایی نیز اعلام می‌شوند.

    مهران غفوریان که در فیلم‌های «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» و به تازگی در سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی در نقش جدی ظاهر شده است، یکی از نقش‌های اصلی و جدی” آهک زنده” را تجربه خواهد کرد.

    این بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با حضورش در پروژه سینمایی «آهک زنده» می‌گوید: «این فیلم فضای خیلی قشنگی دارد. فیلم کاملاً جدی است و الان نمی‌توانم موضوعش را بگویم. بخش‌هایی از آن در اطراف قم فیلمبرداری می‌شود که بازی من آن‌جاست و این فیلم برای جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود.»

    «پانته‌آ پناهی‌ها» دیگر بازیگر مطرح این پروژه سینمایی که پارسال برای نقش آفرینی در فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در قم حضور داشت، حالا برای فیلم «آهک زنده» مجدداً مسافر قم می‌شود.

    از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مدیر مالی: رضا آریون فرد، دستیاران تهیه: بامشاد مومنی، نوشین رضایی، مدیران تولید: ملیحه دهقانی، محمد شکرگزار، مجری طرح: موسسه فرهنگی و هنری سپهر مهر و ماه اشاره کرد.

    فیلم سینمایی «آهک زنده» در صورت برگزاری سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در بخش «نگاه نو» رقابت خواهد کرد.

    انتهای پیام / ۱۰۶

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید