[ad_1] قهرمانی تنیسور قم در المپیاد دانش‌آموزی کشور به گزارش شهرکریمه محمد عموئیان امروز اظهار کرد: مسابقات المپیاد ورزشی دانش‌آموزان هر ساله در فصل تابستان فرصت بسیار خوب و مغتنمی برای استعدادیابی و شناسایی نخبه‌های تمام رشته‌ها از جمله تنیس روی‌میز است تا روی آنها به عنوان پشتوانه‌های آتی ورزش قهرمانی سرمایه‌گذاری کرد. وی ادامه […]

[ad_1]

قهرمانی تنیسور قم در المپیاد دانش‌آموزی کشور

قهرمانی تنیسور قم در المپیاد دانش‌آموزی کشور

به گزارش شهرکریمه محمد عموئیان امروز اظهار کرد: مسابقات المپیاد ورزشی دانش‌آموزان هر ساله در فصل تابستان فرصت بسیار خوب و مغتنمی برای استعدادیابی و شناسایی نخبه‌های تمام رشته‌ها از جمله تنیس روی‌میز است تا روی آنها به عنوان پشتوانه‌های آتی ورزش قهرمانی سرمایه‌گذاری کرد.

وی ادامه داد: البته ما در قم از سنین پایه کار استعدادیابی را با استفاده از مربیان مجرب این رشته ورزشی به خوبی انجام می‌دهیم و نتیجه این است که تنیس روی‌میز قم همواره در مسابقات مختلف داخلی یکی از استان‌های موفق و مدعی کسب رتبه‌های برتر است و به موفقیت‌های متعددی نیز دست یافته است.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: موفقیت جدید برای پینگ‌پنگ قم در مسابقات المپیاد دانش‌آموزی پسران ایران رقم خورد و سیدعلی سجادیان که چندی پیش توانست در مسابقات تور ایرانی این رشته با شکست دادن تمامی حریفان مطرح خود عنوان قهرمانی را کسب کند، یک موفقیت دیگر رقم زد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انفرادی و دوبل تنیس روی‌میز دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول پسران ایران، بیان کرد: پس از سه روز رقابت رده‌بندی نهایی هر دو بخش مشخص شد، در حالی که مجموعا شاهد رقابت ۱۲۰ پینگ‌پنگ باز بودیم و در بخش دوبل سیدعلی سجادیان قم را صاحب رتبه کرد.

عموئیان یاد آور شد: با پایان رقابت ۱۲۰ پینگ‌پنگ باز در بخش انفرادی، مبین علی‌پور از آذربایجان غربی قهرمان شد، محمدامین صمدی از تهران به مقام نایب‌قهرمانی رسید و مقام سوم مشترک به محمدجواد سهرابی از مرکزی و ارشیا عنایت‌زاده از تیم دانش‌آموزی خوزستان تعلق گرفت.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های بخش دوبل با حضور ۵۶ تیم، عنوان کرد: در پایان این بخش تیم دوبل سیدعلی سجادیان از قم و پارسا نوروزی از خوزستان رتبه نخست را به دست آورد، مقام نایب‌قهرمانی به تیم ارشیا عنایت‌زاده و پوریا حیدرپور از خوزستان رسید و تیم دوبل نمایندگان مرکزی و آذربایجان غربی به همراه تیم دوبل پینگ‌پنگ بازان تهران مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]