[ad_1] محدودیت های کرونایی در قم یک هفته تمدید شد به گزارش شهرکریمه محدودیت های فعلی کرونایی که تا جمعه نهم آبان ماه ادامه خواهد داشت، در هفته آینده نیز اعمال می شود و شامل تعطیلی همه مراکز و کلاس های آموزشی، همه مهد کودک ها و همچنین تمامی قلیان سراهاست. در عین حال فعالیت […]

[ad_1]

محدودیت های کرونایی در قم یک هفته تمدید شد

محدودیت های کرونایی در قم یک هفته تمدید شد

به گزارش شهرکریمه محدودیت های فعلی کرونایی که تا جمعه نهم آبان ماه ادامه خواهد داشت، در هفته آینده نیز اعمال می شود و شامل تعطیلی همه مراکز و کلاس های آموزشی، همه مهد کودک ها و همچنین تمامی قلیان سراهاست.

در عین حال فعالیت رستوران ها، تالارها، اغذیه فروشی ها، کبابی ها، آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها و همچنین کافی شاپ ها و گیم نت ها همچنان با یک سوم ظرفیت دنبال می شود.

ممنوعیت برگزاری هر نوع مراسم، تجمع، همایش و سمینار نیز از دیگر محدودیت های اعلام شده در استان قم است که هیچ گونه استثنایی ندارد و البته در این مدت تمامی استخرها و فعالیت های ورزشی انفرادی پُرخطر مانند کُشتی، کاراته، جودو و ووشو نیز ممنوع است.

دانشگاه علوم پزشکی قم در عین حال برای هفته آینده پیشنهاد تعطیلی و غیرفعال کردن روزبازارها را داد.

در این باره معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان داشت: ۱۱ روزبازار شهر قم در ساماندهی این طرح به ۵ مرکز کاهش یافته است.

سید امیر سامع ادامه داد: این مراکز در دوران شیوع کرونا موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی شده اند و البته ترجیح این است که با نظارت بیشتر بر آن ها، خللی در فعالیت و معیشت این افراد ایجاد نشود.

بر این اساس استاندار قم اعلام کرد: در هفته پیشِ رو، نظارت های بیشتری بر روزبازارها و گیم نت ها انجام می شود و چنانچه در رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نمره قابل قبولی نداشته باشند، تعطیلی و غیرفعال کردن آن ها نیز برای هفته های آتی در دستور کار قرار می گیرد.

وی درباره آموزشگاه های فنی حرفه ای استان نیز گفت: این آموزشگاه ها نیز همانند دیگر کلاس های آموزشی فعلا تعطیل خواهند بود، اما با توجه به تعداد کم این آموزشگاه ها و نکات خاص پیرامون آن ها، ممکن است در این امر تجدیدنظر کنیم که اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]