[ad_1] مستندی از آخرین سفر شهید سلیمانی به قم تولید می‌شود به گزارش شهرکریمه سرهنگ محمدرضا موحد امروز در جلسه کمیته رسانه کنگره شهدای استان که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با قدردانی از شهرداری و سازمان‌های تابعه در همکاری ویژه با حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: از شهرداری شهر مقدسی چون […]

[ad_1]

مستندی از آخرین سفر شهید سلیمانی به قم تولید می‌شود

مستندی از آخرین سفر شهید سلیمانی به قم تولید می‌شود

به گزارش شهرکریمه سرهنگ محمدرضا موحد امروز در جلسه کمیته رسانه کنگره شهدای استان که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با قدردانی از شهرداری و سازمان‌های تابعه در همکاری ویژه با حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: از شهرداری شهر مقدسی چون قم هم این انتظار وجود دارد که درزمینهٔ ایثار و شهادت قدم‌های بزرگی بردارد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر لزوم استفاده از تجربیات سایر استان‌ها در برگزاری کنگره شهدا افزود: در استان تهران و کرمان مراکزی برای برگزاری سالگرد شهید سلیمانی تشکیل‌شده است که می‌توان جلسات همفکری با آنان برگزار کرد.

وی با بیان اینکه برای سالگرد شهید سلیمانی پنج برنامه ویژه مدنظر قرارگرفته است، ابراز کرد: یک برنامه در تهران، یک برنامه در استان کرمان و یک برنامه توسط سازمان بسیج برگزار خواهد شد.

موحد به برنامه‌های منطقه‌ای هم اشاره کرد و افزود: دو ویژه‌برنامه دیگر نیز برگزار خواهد شد که یکی در محور مقاومت با هماهنگی سید حسن نصرالله و دیگری در حوزه جهان اسلام با مسئولیت نیروی سپاه قدس برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای برنامه سالگرد شهید سپهبد سلیمانی در قم یادآور شد: در حال رایزنی هستیم که مستندی از حضور سردار سلیمانی از آخرین سفرشان به قم و دیدارهایی که با مراجع داشتند، تولید شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های کنگره شهدای استان قم تأکید کرد: برنامه‌ها از ورود حضرت معصومه(س) به قم تا شهادت شهید زین‌الدین ادامه پیدا خواهد کرد و لازم است که طراحی‌های لازم تا سالگرد شهید سلیمانی نیز انجام شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]