[ad_1] میزان پاسخگویی به شبهات در عرصه فضای مجازی بسیار پایین است به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ عباس اسکندری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از این است که این نظام از مکتب […]

[ad_1]

میزان پاسخگویی به شبهات در عرصه فضای مجازی بسیار پایین است

میزان پاسخگویی به شبهات در عرصه فضای مجازی بسیار پایین است

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ عباس اسکندری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از این است که این نظام از مکتب اسلام نشأت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: فضای مجازی پر از شبهاتی است که دشمنان اسلام علیه مکتب شیعه ایجاد کرده‌اند، میزان پاسخگویی به این شبهات بسیار پایین بوده و یک عزم جدی برای پاسخگویی به این شبهات نیاز است.

در ادامه جلسه، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه به منظور پایش شاخص‌های فرهنگی شاخص‌های ارائه‌شده خیلی قدیمی هستند، اظهار داشت: آنچه نیاز داریم میزان دسترسی به فضای مجازی و میزان احساس مردم به عدالت و ظلم است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روستا خاطرنشان کرد: لازم است کمیته‌ای کارشناسی این شاخص‌ها را اولویت‌بندی کند تا با هزینه کمتری به بررسی پایش شاخص‌های فرهنگی پرداخت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم نیز در این جلسه ابراز کرد: خیلی از فضاهای جدید در ارزیابی و رصد شاخص‌های فرهنگی دیده نشده‌اند، صداوسیما با انجام کارهای تخصصی می‌تواند بسیاری از این شاخص‌ها را بسنجد.

حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر ادامه داد: در حال حاضر بهترین نظرسنجی‌ها در مجموعه صداوسیما موجود است، می‌توان از ظرفیت موجود در رابطه با ارزیابی و رصد شاخص‌های فرهنگ عمومی استان استفاده کرد و  باید از انجام موازی کاری خودداری شود.

در پایان معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: یکی از مشکلات شورای فرهنگ عمومی این بوده که بعد از رصد می‌خواهیم این شاخص‌ها را در کجا استفاده کنیم، تعدادی از این شاخص‌ها درهم تنیدگی دارند درنتیجه باید با نگاه آینده‌پژوهی روبه‌جلو باید این پایش را انجام دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]