[ad_1] رئیس جمعیت هلال‌احمر: ناوگان لجستیکی هلال‌احمر فرسوده است / افزایش تکالیف در ‌قانون جدید بحران‌ به گزارش شهرکریمه کریم همتی در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در قم، با قدردانی از خانواده ایرانی که عهده‌دار ساخت این بنا شده‌اند اظهار داشت: با توجه به اینکه بضاعت دولت کم است و جمعیت […]

[ad_1]

رئیس جمعیت هلال‌احمر: ناوگان لجستیکی هلال‌احمر فرسوده است / افزایش تکالیف در ‌قانون جدید بحران‌

رئیس جمعیت هلال‌احمر: ناوگان لجستیکی هلال‌احمر فرسوده است / افزایش تکالیف در ‌قانون جدید بحران‌

به گزارش شهرکریمه کریم همتی در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در قم، با قدردانی از خانواده ایرانی که عهده‌دار ساخت این بنا شده‌اند اظهار داشت: با توجه به اینکه بضاعت دولت کم است و جمعیت هلال‌احمر نیز توان کافی در اجرای چنین طرح‌هایی را ندارد، امیدواریم خیرین به کمک ما شتافته و از حمایت‌های مادی و معنوی‌شان برخوردار باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: در چند ماه گذشته با توجه به وضعیت بحرانی کشور، کمک‌های خوبی از سوی دولت اتفاق افتاد، اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشته به مشارکت و همراهی خیرین بیش از گذشته نیاز داریم.

وی با اشاره به وضعیت اتوبان قم- تهران نیز تصریح کرد: این اتوبان، از جمله پرترددترین جاده‌های مواصلاتی در سطح کشور است و اقدام خیر در ساخت پایگاه می‌تواند به بسیاری از مردم در جاده کمک‌رسانی کند و کار بزرگی به شمار می‌رود.

 همتی با بیان اینکه ایران، کشوری حادثه‌خیز است و ما نیاز به آمادگی بیشتری در مواجهه با حوادث و اتفاقات مختلف در مسیر خدمت‌رسانی داریم، عنوان کرد: طبق قانون جدید بحران، تکالیف بسیار زیادی بر عهده هلال‌احمر گذاشته‌شده و رسالت ما سنگین‌تر از قبل است و باید اقدامات گسترده‌ای را به نتیجه برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل بودجه کم جمعیت هلال‌احمر و تحریم‌ها، ناوگان لجستیکی فرسوده است، ازاین‌رو حضور خیرین و کمک‌های مردمی می‌تواند بخش زیادی از اهداف و برنامه‌ها را تحقق بخشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ابراز کرد: در سال‌های گذشته در حوزه آموزش و امداد، اقدامات مهمی انجام و آمادگی لازم در بسیاری از نیروها فراهم‌شده است که خود ظرفیتی مهم در مواجهه با بحران‌هاست.

همتی عنوان کرد: قم دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است و در جهت خدمت به زائران و مردم قم، همه تلاش خود را در رفع مشکلات هلال‌احمر استان قم به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]