فرمانده انتظامی استان قم گفت: نرم افزار "پلیس من" خدمتی دیگر از پلیس به منظور کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی است.

[ad_1]

نرم افزار «پلیس من» خدمت شایسته پلیس به شهروندان

نرم افزار «پلیس من» خدمت شایسته پلیس به شهروندان

به گزارش شهرکریمه سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان توانسته با لطف و عنایت الهی از عهده ماموریت‌های خود که فشردگی و سختی‌های خاصی دارد به خوبی برآید.

او تصریح کرد: پلیس در استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات و الکترونیکی شدن خدمات گام‌های خوبی به سمت هوشمندسازی برداشته که تحول بزرگی در ارائه خدمت به مردم و انجام ماموریت‌ها است.

سردار میرفیضی ادامه داد: پلیس در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی شایسته را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جهت کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم آورده که یکی از آن‌ها نرم افزار موبایلی “پلیس من” است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که اقدامات خوب و بزرگی در زمینه تأمین امنیت انجام شده است، گفت: استان قم، یکی از استان‌های امن کشور است و از لحاظ بسیاری از شاخص ها روند کار به خوبی پیش می‌رود که امیدواریم با همکاری و تعامل نهاد‌ها و سایر دستگاه‌ها بهتر از قبل صورت گیرد.

 

انتهای پیام/ ۱۰۶

[ad_2]

منبع