×
×

شهرکریمه – وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اهداف مهم پردیس فارابی دانشگاه تهران است

  • کد نوشته: 36698
  • [ad_1] وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اهداف مهم پردیس فارابی دانشگاه تهران است به گزارش شهرکریمه سیدسعیدرضا منتظری امروز در نشست خبری نکوداشت پنجاهمین سال تأسیس پردیس فارابی دانشگاه تهران که در سالن جلسات این نهاد علمی برگزار شد، اظهار داشت: پردیس فارابی قدیمی و معتبرترین مرکز دانشگاهی قم است و باید به سطح […]

    شهرکریمه – وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اهداف مهم پردیس فارابی دانشگاه تهران است
  • [ad_1]

    وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اهداف مهم پردیس فارابی دانشگاه تهران است

    وحدت حوزه و دانشگاه یکی از اهداف مهم پردیس فارابی دانشگاه تهران است

    به گزارش شهرکریمه سیدسعیدرضا منتظری امروز در نشست خبری نکوداشت پنجاهمین سال تأسیس پردیس فارابی دانشگاه تهران که در سالن جلسات این نهاد علمی برگزار شد، اظهار داشت: پردیس فارابی قدیمی و معتبرترین مرکز دانشگاهی قم است و باید به سطح جایگاه خود برسد، این دانشگاه پنجاه سال سابقه علمی دارد که از نظر علمی جایگاه بسیار خوبی دارد.

    نخبگان کشوری در دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران تحصیل می‌کنند

    وی افزود: این دانشگاه کهن‌ترین مرکز دانشگاهی است که چهار دانشکده زیر نظر آن مشغول فعالیت هستند، نخبگان کشوری در دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

    معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران بیان کرد: دانشکده حقوق قدیمی‌تری دانشکده پردیس فارابی است و دانشکده‌های الهیات و مهندسی از دیگر دانشکده‌های زیر نظر این نهاد علمی است.

    منتظری با بیان اینکه در طول هفته حدود هزار کلاس به‌صورت مجازی در حال برگزاری است و کیفی گرایی مورد تأکید است، عنوان کرد: پردیس فارابی با پشتیبانی علمی دانشگاه تهران فعالیت می‌کند و بسیاری از مشکلات شهر و استان با بهره‌مندی از ظرفیت این دانشگاه حل‌شدنی است‌.

    وی با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی پردیس فارابی گفت: زمانی که کرونا در قم شیوع پیدا کرد ۱۵۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کردیم و همچنین لوازم بهداشتی و اقلام موردنیاز نیز تهیه کردیم.

    معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران بابیان اینکه این دانشگاه بسیاری از مشکلات دانشجویان را رفع و سرمایه اجتماعی مدنظر دانشجویان را فراهم کرده است، افزود: به‌صورت عملی وحدت حوزه و دانشگاه را مورد تأکید قرار می‌دهیم چون با دوستی و اتحاد حوزه و دانشگاه بسیاری از مشکلات استان و کشور حل‌شدنی است.

    منتظری با بیان اینکه همایش‌های مختلفی در حوزه مدیریت و بازاریابی توسط این دانشگاه برگزار شده است، افزود: همایش ملی حسابداری را سال گذشته برگزار کردیم، می‌توان همایش‌های مهم و بین‌المللی در این دانشگاه برگزار کرد همان‌گونه که هرسال هفت همایش بزرگ می‌کنیم.

    وی ادامه داد: همایش ملی کرونا و کمک مؤمنانه به مدت هشت ماه برگزار کردیم که تلاش می‌کنیم تداوم داشته باشد، از همان هفته نخست شیوع ویروس کرونا کلاس مجازی را برگزار کردیم و ۹۷ درصد کلاس‌هایمان برگزار شد.

    معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری نکوداشت پنجاهمین سال تأسیس دانشگاه پردیس فارابی گفت: این موضوع افتخار است که این دانشگاه به مدت نیم‌قرن است که تاریخ دارد و سبب افتخار است، از ظرفیت فارغ‌التحصیلان در موضوعات مختلف استفاده می‌کنیم و همچنین تربیت دانشجویان متخصص مورد تأکید است.

    منتظری با بیان اینکه تقویت ظرفیت بین‌المللی قم مورد تأکید پردیس فارابی دانشگاه تهران است، بیان کرد: جلسات متعدد با نهادهای استانی برگزار کردیم، طراحی لوگو و پرچم نکوداشت پنجاهمین سال و طراحی ست اداری انجام‌شده و تمبر یادبود نیز تدارک دیده‌ایم که با همکاری اداره کل پست قم روز نکوداشت رونمایی می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: مسابقات عکس، فیلم، طراحی و داستان به مناسبت پنجاهمین سال نکوداشت برگزار می‌شود و همچنین در این مراسم اساتید این دانشگاه تقدیر می‌شوند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید