[ad_1] ۱۳۰۰ شهید نهضت جهانی اسلام در قم از طریق فضای مجازی معرفی می‌شود به گزارش شهرکریمه عبدالمجید تناور امروز در آئین رونمایی و آغاز صفحات مجازی کنگره شهدای قم که در سالن رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: از زمانی که ستاد کنگره تشکیل شد کمیته‌ها و کارگروههای مختلفی شکل گرفت که قرارگاه فضای […]

[ad_1]

۱۳۰۰ شهید نهضت جهانی اسلام در قم از طریق فضای مجازی معرفی می‌شود

۱۳۰۰ شهید نهضت جهانی اسلام در قم از طریق فضای مجازی معرفی می‌شود

به گزارش شهرکریمه عبدالمجید تناور امروز در آئین رونمایی و آغاز صفحات مجازی کنگره شهدای قم که در سالن رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: از زمانی که ستاد کنگره تشکیل شد کمیته‌ها و کارگروههای مختلفی شکل گرفت که قرارگاه فضای مجازی نیز در ذیل این کارگروه‌ها تشکیل شد.

مدیر تولید فضای مجازی کنگره ملی شهدای قم افزود: در این قرارگاه گروه های هیئت اندیشه ورز و تولید محتوا فعالیت دارند که هر یک دارای وظایفی هستند.

وی بیان کرد: ترویج سبک زندگی شهدا و احیای ارزرشها و سیره شهیدان و تقویت روحیه ایثار و شهادت در فضای مجازی از اهداف تشکیل این قرارگاه است،  در تلاش هستیم تا جوانان بوی شهدا را در فضای مجازی استشمام کنند و بستری مناسب در معرفی شهدا داشته باشیم.

تناور اظهار داشت: رونمایی از یک انیمیشن برگرفته از خاطرات شهدا و بازی‌های رایانه‌ای و پادکست و تولید کلیپ و فیلم از جمله خروجی‌های این طرح است.

مدیر تولید فضای مجازی کنگره ملی شهدای قم تصریح کرد: امید است با همراهی هنرمندان بتوانیم در عرصه فضای مجازی تولیدات فاخری را ارائه دهیم.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌ها گفت: با تلاش کنگره ملی شهدای قم، ۱۳۰۰ شهید بین‌الملل در نهضت جهانی اسلام در قم از طریق فضای مجازی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]