×
×

شهرکریمه – ‌عضو مجلس خبرگان رهبری: حضرت معصومه(س) ‌‌باب‌الحوائج است

  • کد نوشته: 31543
  • [ad_1] ‌عضو مجلس خبرگان رهبری: حضرت معصومه(س) ‌‌باب‌الحوائج است به گزارش شهرکریمه آیت‌الله علی ملکوتی با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: یکی از برکات وجود حضرت معصومه (س) این است که حوزه علمیه در قم شکل گرفت. وی با بیان اینکه وجود بارگاه حضرت معصومه(س) در شهر  قم عنایت […]

    شهرکریمه – ‌عضو مجلس خبرگان رهبری: حضرت معصومه(س) ‌‌باب‌الحوائج است
  • [ad_1]

    ‌عضو مجلس خبرگان رهبری: حضرت معصومه(س) ‌‌باب‌الحوائج است

    ‌عضو مجلس خبرگان رهبری: حضرت معصومه(س) ‌‌باب‌الحوائج است

    به گزارش شهرکریمه آیت‌الله علی ملکوتی با اشاره به فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: یکی از برکات وجود حضرت معصومه (س) این است که حوزه علمیه در قم شکل گرفت.

    وی با بیان اینکه وجود بارگاه حضرت معصومه(س) در شهر  قم عنایت خداوند به مردم و شیعیان است افزود: باید نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم، حوزه علمیه مرکز تبلیغ و ترویج معارف دینی و همچین تفسیر و تبیین احکام و آیات الهی است.

    عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حضرت معصومه(س) خواهر امام رضا (ع) و دختر باب‌الحوائج و عمه امام جواد(ع) است و شأن و جایگاه بی‌نظیری دارند؛ در هیچ آئین و مذهبی نداریم که پیروان آن مذهب و آئین برای خانمی که مقام امامت و نبوت ندارد این چنین گنبد و بارگاه و جایگاهی قائل شوند که این موضوع نماد ارزشمندبودن زن در بین شیعیان است.

    استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حضرت معصومه(س) امام نیست ولی جایگاهی که در بین معصومین(ع) و شیعیان دارند بسیار ویژه است و همانند یک امام و باب‌الحوائج است، مردم با توسل و تمسک به این بانوی کرامت مشکلات خود را حل کرده و در این زمینه کتاب‌های زیادی وجود دارد.

    ملکوتی خاطرنشان کرد: خداوند به برکت وجود کریمه اهل بیت(س) و همچنین امام رضا(ع) این مملکت و مردم را از همه بدی ها محفوظ بدارد و هر چه زودتر این بلای جهان‌گیر کرونا را از جهان بشریت رفع کند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.