×
×

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
شهرک صنعتی تخصصی “سوهان” و “حلوا” در قم راه‌اندازی می‌شود

  • کد نوشته: 957
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از راه‌اندازی شهرک صنعتی تخصصی سوهان قم خبر داد و گفت: اگر تولیدکنندگان در تولید و عرضه محصولات خود به روز نشوند و محصول با کیفیت به مشتری خود عرضه نکنند بازار را از دست می‌دهند. شهرکریمه/امیر طیبی‌‌نژاد ظهر امروز در نخستین همایش اتحادیه سوهان و حلوایی استان قم که […]

    شهرک صنعتی تخصصی “سوهان” و “حلوا” در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از راه‌اندازی شهرک صنعتی تخصصی سوهان قم خبر داد و گفت: اگر تولیدکنندگان در تولید و عرضه محصولات خود به روز نشوند و محصول با کیفیت به مشتری خود عرضه نکنند بازار را از دست می‌دهند.

    شهرکریمه/امیر طیبی‌‌نژاد ظهر امروز در نخستین همایش اتحادیه سوهان و حلوایی استان قم که ظهر امروز در سالن‌ همایش‌های وتوس برگزار شد از راه‌اندازی شهرک صنعتی تخصصی سوهان قم خبرداد و اظهار داشت: با توجه به اینکه تولیدات این صنف در فضاهای بعضا نامناسب تهیه می‌شود و عمده واحدها در سطح شهر پراکنده هستند با رایزنی اتحادیه و شرکت شهرک‌ها این اقدام صورت می‌گیرد.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: از مهم‌ترین اتفاقاتی که در توسعه خوشه کسب و کار رخ می‌دهد ایجاد فضای همدلی و همکاری است که در یک رسته کاری رخ می‌دهد و همین موضوع سبب توسعه فضای اقتصادی کسب و کار می‌شود.

    وی با تاکید براینکه صنعت سوهان به عنوان غنی‌ترین صنعت غذایی کشور است تصریح کرد: برای گسترش چتر درآمدی این صنعت باید همه واحدها با هم همدل و همراه باشند تا با تامین زیرساخت‌ها کاهش قیمت تمام شده، تهیه مواد اولیه، بسته‌بندی محصولات و افزایش ماندگاری ایجاد شود.

    طیبی‌نژاد بر لزوم خروج از قالب‌های سنتی فروش و عرضه محصولات تاکید کرد و ادامه داد: با ایجاد فضای رقابتی سالم و توسعه بازار فروش می‌توان در نهایت به توسعه اقتصادی دست یافت در این راستا با بهره‌گیری از تجربیات شناخت بازار و مشتری باید فضای تقاضا در بازار رصد شود.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطر نشان کرد: با کوچک بودن صنعت ورود به بازارهای بین المللی ممکن نیست از همین رو با همدلی همه واحدها می‌توان این محصول را راهی بازارهای داخلی و خارجی کرد.

    به گفته وی، اگر تولیدکنندگان در تولید و عرضه محصولات خود به روز نشوند و محصول با کیفیت به مشتری خود عرضه نکنند بازار را از دست می‌دهند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.