دروازه بان فصل گذشته صبای قم با عقد قراردادی به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، بازار نقل و انتقالات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از هفته‌های قبل آغاز شد و بازیکنان در حال انتقال به سایر تیم‌ها هستند.

تیم فوتبال صبای قم که وضعیت ماندن و یا سقوط آن هنوز مشخص نشده یکی پس از دیگری بازیکنان خود را از دست می‌دهد و هیچ‌کس را جایگزین آن‌ها نکرده است.

صبایی‌ها تاکنون تنها به دو راه برای ماندن در لیگ برتر فوتبال می‌اندیشیدند، یکی از راه‌ها اثبات شائبه تبانی به تیم‌ها پرسپولیس و سیاه‌جامگان بود و راه دوم که پذیرفتن آن آسان‌تر به نظر می‌رسید جایگزینی بود.

بر اساس اعلام فدراسیون باشگاه نفت تهران به دلیل ۴۵ میلیارد بدهی و مشخص نبودن مالک اصلی آن، مهلتی به باشگاه خاطی داد و در خارج زمان مشخص‌شده صبا را جایگزین آن خواهد کرد.

از زمان اعلام‌شده بسیار گذشته اما هنوز وضعیت صبا و نفت در هاله‌ای از ابهام است و هر دو باشگاه برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر از همیشه هستند.

تاکنون حنیف عمران زاده مجید علیاری، محسن فروزان، سید امید نظامی پور،احمدحسن زاده و امید جهانبخش به‌صورت رسمی از این باشگاه جدا شده‌اند.

هشتمین بازیکن جداشده از تیم صبای قم محمدباقر صادقی است که فصل گذشته از ذوب‌آهن به این تیم آمد و مجدداً به ذوب‌آهن بازگشت.

این گلر ۲۸ ساله با عقد قراردادی یک‌ساله به عضویت تیم ذوب‌آهن اصفهان درآمد.

دروازه‌بانی که در لیگ شانزدهم در سه بازی برای صبا سنگربانی کرد و عملکرد نسبتاً قابل قبولی را داشت.

به نظر می‌رسد محمد بائوج رضایی، قاسم دهنوی، علی فاطمی و ابطحی نیز به‌زودی از جمع صبایی‌ها جدا شوند.