×
×

صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای ۱۴۰ نفر از پرستاران

  • کد نوشته: 3818
  • مدیر دفتر پرستاران و  مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ابلاغ دستورالعمل صلاحیت حرفه‌ای کارکنان پرستاران گفت: در فاز نخست برای ۱۴۰ نفر از پرستاران قم پروانه صلاحیت حرفه‌ای صادر خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه، عزت‌الله براتی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اظهار کرد: […]

    صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای ۱۴۰ نفر از پرستاران
  • مدیر دفتر پرستاران و  مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ابلاغ دستورالعمل صلاحیت حرفه‌ای کارکنان پرستاران گفت: در فاز نخست برای ۱۴۰ نفر از پرستاران قم پروانه صلاحیت حرفه‌ای صادر خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه، عزت‌الله براتی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور ارج نهادن مقام تمام پرستاران استان امسال طی یک هفته برای پرستاران برنامه دارد.

    وی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم و معاونان این دانشگاه طی یک هفته با حضور در مراکز آموزشی درمانی مختلف موجود در استان از پرستاران مراکز مختلف درمانی قدردانی می‌کنند.

    مدیر دفتر پرستاری‌ مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: در حال حاضر هزار و ۵۲۴ پرسنل گروه پرستاری دولتی در قم فعالیت می‌کنند که این پرستاران در هزار و ۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی اقدام به خدمات رسانی می‌کنند.

    براتی اضافه کرد: میانگین نسبت پرستار به تخت بیمارستانی ۱.۱ در بیمارستان‌ها و ۲.۱ در اورژانس است.

    وی با اشاره به اهمیت فعالیت کمک پرستاران در مراکز درمانی گفت: مجوز فعالیت ۱۰ هزار نفر از کمک پرستاران در کشور اخذ شده که ۴۰۰ نفر از آنها متعلق به استان قم هستند.

    مدیر دفتر پرستاری‌ مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به راه اندازی بیمارستان فرقانی در این استان بیان کرد: با توجه به راه اندازی بیمارستان فرقانی و همچنین بیمارستان منطقه نیروگاه در آینده‌ای نزدیک، ۳۱۰ پرستار جذب شده‌اند تا به صورت مطلوب‌تر به بیماران خدمت‌رسانی شود.

    براتی همچنین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل صلاحیت حرفه‌ای کارکنان پرستاری گفت: این طرح دارای ویژگی‌های بسیاری است که هویت یک پرستار را مشخص می‌کند؛ در فاز نخست برای ۱۴۰ نفر از پرستاران قم پروانه صلاحیت حرفه‌ای صادر خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.