×
×

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه در رسانه‌ها برای حل مشکلات قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 38455
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، جلال رضایی نور پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر پایگاه خبری شهرکریمه استان قم با اشاره به نقش رسانه‌ها در حل مشکلات گفت: استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها برای حل مشکلات در بستر رسانه‌ای راهگشا است. رئیس دانشگاه صنعتی قم در این دیدار با اشاره به […]

    ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه در رسانه‌ها برای حل مشکلات قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، جلال رضایی نور پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از دفتر پایگاه خبری شهرکریمه استان قم با اشاره به نقش رسانه‌ها در حل مشکلات گفت: استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها برای حل مشکلات در بستر رسانه‌ای راهگشا است.

    رئیس دانشگاه صنعتی قم در این دیدار با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه صنعتی قم به ویژه کسب مقام نخست اشتغالزایی در بین دانشگاه‌های کشور گفت: توقع ما از اصحاب رسانه قم این است که موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی مراکز علمی و دانشگاهی قم به ویژه دانشگاه صنعتی قم را انعکاس دهند.

    همچنین فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه را مورد توجه قرار داد و خواستار همکاری پایگاه خبری شهرکریمه در حوزه فرهنگی و برگزاری کلاس‌های خبرنگاری شد.

    علی فردوسی نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مطالبه گرانه رسانه‌ها در جامعه گفت: همکاری بین رسانه‌ها و هیأت علمی و محققان دانشگاهی می‌تواند ضمن بیان مسائل و معضلات پیش روی پیشرفت کشور؛ راهکار حل مشکلات نیز ارائه شود.

    مدیر دفتر پایگاه خبری شهرکریمه استان قم افزود: رسانه مطالبه گر با پشتوانه متخصصان دانشگاهی می‌توانند فضای بحث را به سمت تخصصی شدن و نتیجه گرایانه سوق دهد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید