فرماندار قم گفت: پلیس راهور باید طرح ترافیک ویژه‌ای در ایام دهه کرامت داشته باشد.

به گزارش شهر کریمه، رضا سیار در جلسه تشریح برنامه‌های دهه کرامت که با حضور آیت‌الله سعیدی در حرم حضرت معصوم (س) برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری فعالیت‌های دهه کرامت اظهار داشت: باید وظیفه خود را در بخش امنیت به‌خوبی و دقیق انجام دهیم تا در این زمینه دچار مشکل نشویم.

وی بابیان اینکه موضوع امنیت یک موضوع پراهمیت است، افزود: در چند ماه اخیر ضرورت امنیت را مشاهده کرده‌ایم بنابراین با هماهنگی‌هایی که از گذشته انجام‌شده است امنیت ویژه‌ای باید در ایام دهه کرامت دیده شود.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود نجاریان‌زاده معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اظهار داشت: کانون شعرا و مداحان در ایام دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند.

وی بابیان اینکه در سه شب از ایام دهه کرامت اعزام مبلغ خواهم داشت، افزود: در ایام دهه کرامت مسابقات فرهنگی در مساجد از طریق ائمه جماعت مساجد برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۳۸ نقطه در استان قم خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در ۳۸ نقطه از استان روحانی مستقر وجود دارد به همین دلیل در همه این نقاط جشن‌های دهه کرامت انجام خواهد شد.