قم-امام جمعه قم عبور موشک های فلسطینی به قلب اسرائیل و همچنین انجام عملیات جوانان علیه دشمن صهیونیستی را نشان دهنده عظمت اسلام دانست.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز جوانان فلسطینی با اقدامات خود و رسوخ به قلب سرزمین‌های اشغالی دشمن صهیونیستی را به چالش کشیدند و آنها را زمین گیر کردند که این امر نشان دهنده عظمت اسلام است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیا اینکه روزگاری فلسطینی‌ها با سنگ به جنگ با رژیم اشغالگر قدس می‌رفتند افزود: امروز آنها به موشک‌های نقطه زدن دسترسی پیدا کردند و از پهبادهای ساخت خودشان رونمایی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه قم عنوان داشت: این پیشرفت‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته و جمهوری اسلامی در کنار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین قرار دارد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نفوذ صهیونیست‌ها در مجامع جهانی ابراز داشت: هر زمان که سازمان‌های بین المللی می‌خواهند علیه اقدامات این رژیم اقدام کنند؛ آنها این موضوع را مدیریت می‌کنند و تا جایی که بر روی انتخابات آمریکا هم تأثیرگذار هستند که البته این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد و این شرایط زودگذر است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سلطه رژیم صهیونیستی بر رسانه‌های دنیا نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در طول این سالهای صهیونیست‌ها اجازه ندادند تا رسانه‌ها جنایات آنان علیه مردم بی دفاع فلسطین را به دنیا مخابره کنند.

ابراز تأسف از همراهی برخی سران کشورهای اسلامی در برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی

خطیب نماز جمعه قم با ابراز تأسف از همراهی برخی سران کشورهای اسلامی در برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی بیان داشت: آنانی که پای رژیم صهیونیستی را به منطقه باز کردند بدانند که اگر اتفاقی در این منطقه رخ دهد سیل همه آنان را خواهد برد.

وی با بیان اینکه از کشورهای عربی و اسلامی منطقه انتظار جنگ علیه رژیم صهیونیستی را نداریم افزود: سازمان‌های بین المللی نیز با رژیم صهیونیستی همراه هستند و از آنان هم انتظار برای دفاع از ملت فلسطین نداریم اما به فرموده رهبر معظم انقلاب همه پرسی از ملت فلسطین می‌تواند راه گشا باشد البته این همه پرسی باید از تمامی فلسطینی‌های اصیل باشد نه افرادی که به این سرزمین آورده شده‌اند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به جنایات علیه ملت افغانستان بیان داشت: از کنار این ظلم‌ها نمی‌توان به سادگی عبور کرد و دشمنان روزی مسجد شیعیان و روزی اهل تسنن را به خاک و خون می کشند که هیأت حاکمه این کشور می‌بایست حافظ ملت افغانستان باشد.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: یکی از لوازم حکومت داری برقراری امنیت است که اگر این شرایط در افغانستان ادامه پیدا کند نسل کشی رخ می‌دهد.

[ad_2]

منبع