[ad_1] به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو امروز در هتل هما برگزار شد و مهدی علی‌نژاد برای چهارمین بار به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد. مهدی علی‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مجمع امروز به این شکل برگزار شد و من از همه حاضرین در مجمع برای این همدلی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو امروز در هتل هما برگزار شد و مهدی علی‌نژاد برای چهارمین بار به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

مهدی علی‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مجمع امروز به این شکل برگزار شد و من از همه حاضرین در مجمع برای این همدلی تشکر می‌کنم. این ۴ سال گذشته ۴ سال موفقی بود و در واقع باید بگویم ۴ سال آرامی بود. نتیجه هم همین انتخابات آرامی بود که امروز شاهد بودیم. ۴ سال پیش ما انتخابات پرتنشی داشتیم اما امروز با کسب ۱۰۰ درصد آرا در واقع یک رکورد بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: مجمع امروز وحدت در بین خانواده ووشو را نشان می‌دهد علاقمند هستیم این مسیر را ادامه دهیم. پیام این است که به این مسیر ایمان دارم و علاقمند هستم این مسیر تداوم داشته باشد.  ما با نگاه به آینده تلاش می‌کنیم موفقیت‌های ۱۰ تا ۱۱ سال گذشته را ادامه دهیم.بسیار بسیار دشوار است اما کار می‌کنیم تا به موفقیت‌ها تداوم ببخشیم.

 

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که دلیل اینکه امروز لشکری کاندید ریاست فدراسیون در انتخابات حضور پیدا نکرد، چه بود، گفت: لشکری دوست خوب من است، اعضای مجمع به این جمع‌بندی رسیدند که حضور من تداوم داشته باشد. من تمایل نداشتم بمانم اما با خواهش اعضا مجمع شرایط به سمتی رفت که حس کردم باید بمانم و در نتیجه لشکری هم امروز در مجمع حضور نداشتند.

علی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که ما سال آینده مسابقات جهانی ووشو را در پیش داریم و با توجه به قهرمانی که تیم ملی در مسابقات جهانی روسیه کسب کرد، کار دشواری را پیش رو داریم‌، نظر شما در این مورد چیست، گفت: بله مسابقات جهانی سال آینده در کشور چین برگزار خواهد شد و این طبیعی است که چینی‌ها می‌آیند تا قهرمانی را از ما پس بگیرند. البته ما تلاش می‌کنیم جزو سه تیم بمانیم و موفقیت‌های ۱۰ سال گذشته تداوم داشته باشد. تلاشمان این است که روی سکو باشیم هر چند هدف اصلی قهرمانی در مسابقات جهانی است.

وی  در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: اوجاقی به عنوان سرمربی می‌ماند،‌ اما کادر فنی تغییر خواهد کرد. ضمن اینکه یک تغییراتی هم در هیأت رئیسه خواهیم داشت.

انتهای پیام/س

[ad_2]