×
×

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س):
عکاسان مهمان کریمه اهل بیت(س) می‌شوند

  • کد نوشته: 2553
  • مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: شرکت کنندگان در جشنواره عکس «خانه دوست» میهمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) می‌شوند. به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی‌پور گفت: شرکت کنندگان در جشنواره عکس خانه دوست، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه(سوم الی پنجم آبان ماه […]

    عکاسان مهمان کریمه اهل بیت(س) می‌شوند
  • مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: شرکت کنندگان در جشنواره عکس «خانه دوست» میهمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) می‌شوند.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی‌پور گفت: شرکت کنندگان در جشنواره عکس خانه دوست، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه(سوم الی پنجم آبان ماه جاری) میهمان حرم بانوی کرامت می‌شوند.

    مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به استقبال از هنرمندان در روز دوشنبه، سوم آبان ماه در حرم کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، شرکت در آیین خطبه خوانی و تعویض گل‌های ضریح مطهر از جمله برنامه‌های این گروه از هنرمندان است.

    وی با اشاره به تصویربرداری از بخش‌های مختلف حرم مطهر، مسجد بالاسر و روضه منوره و پشت بام گفت: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای عکاسان، بازدید از موزه آستان مقدس، زیارت مسجد مقدس جمکران و تور قم گردی است.

    بهشتی‌پور افزود: در روز سوم کارگاه «از گزارش تا معنا» در راستای بررسی رویدادهای رایج عکاسان در جشنواره‌های ایران در سالن رضوان شهرداری قم برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این تیم از هنرمندان، بیش از ۶۰ عکاس از شهرهای مختلف ایران حضور دارند، خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت آستان‌های مقدس امام رضا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما و همکاری مسجد مقدس جمکران، اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری و سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم برگزار می‌شود.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.