۲۲۰ نفر از خادمان مسجد جمکران به مناسبت نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در بیمارستان‌های ۲۴ شهر به منظور عیادت از بیماران حضور پیدا کردند. طرح رحمت واسعه در قالب عیادت خادمان افتخاری مسجد جمکران از بیماران برخی بیمارستان‌های سراسر کشور به مناسبت نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) پیش از ظهر […]

۲۲۰ نفر از خادمان مسجد جمکران به مناسبت نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در بیمارستان‌های ۲۴ شهر به منظور عیادت از بیماران حضور پیدا کردند.

طرح رحمت واسعه در قالب عیادت خادمان افتخاری مسجد جمکران از بیماران برخی بیمارستان‌های سراسر کشور به مناسبت نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) پیش از ظهر امروز انجام شد.

سید حسین موسوی رابطی، مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در حاشیه این طرح با اشاره به اجرای طرح رحمت واسعه اظهار کرد: خادمان در این طرح به مناسبت نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در برخی بیمارستان‌های ۲۴ شهر به منظور عیادت از بیماران حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در شهرهایی مانند تهران، اصفهان، کاشان، یزد، کرمان، رفسنجان، قزوین، سمنان، همدان، بوشهر، زنجان، تبریز، ساری، بروجرد، مشهد، کرج و شهرستان‌های توابع تهران اجرا می‌شود.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ۲۲۰ نفر از خادمان مسجد جمکران برای عیادت بیماران در برخی از بیمارستان‌های این شهرها حاضر می‌شوند، گفت: با اجرای این طرح در نظر داریم با عیادت از بیماران، نهم ربیع الاول را گرامی بداریم، زیرا این روز در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی اهمیت عیادت از بیماران را مورد توجه قرار داد و افزود: عیادت از بیماران از پاداش فراوانی برخوردار است، بنابراین چنین طرحی در دستور کار قرار گرفت تا احیای آموزه‌های اهل بیت(ع) صورت گیرد.

موسوی‌رابطی با اشاره به استقبال از این طرح در سال گذشته گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی بیماران و مسؤولان بیمارستان‌ها این طرح برای دومین سال اجرا شد.

طرح رحمت واسعه

طرح رحمت واسعه