میرشکارگفت:فاز دوم جشن عاطفه‌ها در پانزدهم مهرماه برگزار خواهد گردید،کلیه کمک‌های تألیف شده در این جشن از طریق آموزش و پرورش فهرست و بین محصلین نیازمند توزیع می‌شود. به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان شهر قم با اشاره به وضع محصلین زیرپوشش […]

میرشکارگفت:فاز دوم جشن عاطفه‌ها در پانزدهم مهرماه برگزار خواهد گردید،کلیه کمک‌های تألیف شده در این جشن از طریق آموزش و پرورش فهرست و بین محصلین نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان شهر قم با اشاره به وضع محصلین زیرپوشش کمیته امداد استان شهر قم اظهار کرد : چهار هزار دانش آموز در استان شهر قم زیرپوشش این کمیته قرار دارند و در سال جاری ۱۰۰ درصد رشد در میزان کمک‌های مردم استان به جشن عاطفه‌ها را شاهد بودیم، سال گذشته میزان کمک مردم شهر قم به این جشن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که سال کنونی این عدد به سه میلیارد تومان رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان شهر قم با بیان اینکه استان شهر قم در جشن عاطفه‌ها جایگاه نخست را در کشور به دست آورد افزود: فاز دوم جشن عاطفه‌ها در پانزدهم مهرماه برگزار خواهد گردید، کلیه کمک‌های تألیف شده در این جشن از طریق آموزش و پرورش فهرست و بین محصلین نیازمند توزیع می‌شود.

میرشکار با اشاره به اجرای طرح احسان احسن در استان شهر قم عنوان نمود: این طرح برای اولین بار در کشور اجرا گردید و اجرای آن با مشارکت ادارات و اشخاص خیر ادامه دارد، تاحالا در طرح احسان احسن ۱۰۰ میلیون تومان کمک در استان شهر قم تألیف شده هست و امیدوار هستیم که کمک بیشتری در ادامه این طرح تألیف کنیم.