قم-مراسم تودیع و معارفه  سرپرست فرمانداری قم برگزار و عباس ذاکریان به عنوان فرماندار جدید قم معرفی شد.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، عباس ذاکریان پیش از ظهرشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری قم که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: باید قدردان مردم باشیم و برای خدمت رسانی به آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی ابراز داشت: امروز بزرگترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و باید شبانه روزی برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

وی گفت: باید مردم را به نظام اسلامی امیدوار کرد و فرمانداران در واقع حلقه واسط بین مردم و نظام هستند و یکی از اولویت‌های دوره جدید خدمت در فرمانداری قم، کار شبانه روزی برای رفع مشکلات و نارسایی‌ها است.

وی افزود: برای خدمت به مردم و پیشبرد برنامه‌ها و اهداف نیازمند همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها هستیم.

مرتضی حیدری نیز در این مراسم اظهار داشت: در طول سه سال خیر ۱۲۰ میلیارد ریال از سوی فرمانداری قم برای بخش‌های مختلف استان تصویب شده و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

فرماندار سابق قم، خدمت در فرمانداری را مهم برشمرد و ابراز داشت: فرمانداری به عنوان خط مقدم پاسخ به مطالبات مردمی و نهادی مفید و پرکار است که با بسیاری از شئون زندگی مردم ارتباط دارد.

در این مراسم از خدمات ۳ ساله مرتضی حیدری قدردانی و عباس ذاکریان بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان قم معرفی شد.

عباس ذاکریان فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و در دوره‌های سوم و چهارم نیز از سوی مردم به عنوان عضو شورای اسلامی شهر قم انتخاب شد.

معاونت حمل و نقل شهرداری قم و معاونت خدمات شهری شهرداری قم آخرین مسئولیت‌های ذاکریان در قم است.

[ad_2]

منبع