[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سومین شماره فصلنامه علمی–تخصصی «ره توشه» ویژه مبلغان به همت گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پاییز ۱۳۹۹ منتشر شد. مبلغان گرامی می‌توانند جهت دسترسی به متن ره توشه‌های منتشر شده در سال‌های گذشته و نیز فصلنامه «ره توشه» ویژه پاییز […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سومین شماره فصلنامه علمی–تخصصی «ره توشه» ویژه مبلغان به همت گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پاییز ۱۳۹۹ منتشر شد.

مبلغان گرامی می‌توانند جهت دسترسی به متن ره توشه‌های منتشر شده در سال‌های گذشته و نیز فصلنامه «ره توشه» ویژه پاییز ۱۳۹۹ به سامانه ره توشه به نشانی اینترنتی rahtoosheh.dte.ir یا tm.balagh.ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر است در فصلنامه «ره توشه» ویژه پاییز ۱۳۹۹ به موضوعاتی همچون؛ «کرامت انسانی در قرآن کریم و سیره نبوی»، «تغافل و خطاپوشی در سیره پیامبر اکرم (ص)»، «نگرش تطبیقی بر وضعیت دینی جامعه پیشاقیام امام حسین (ع) و امام مهدی (عج)»، «بایستگی های پرستاری با تاکید بر سیره حضرت زینب (س) نقش اربعین حسینی در وحدت اسلامی»، «شاخص هایی از مکتب اخلاقی امام رضا (ع)» و «نقش والدین در مدیریت استفاده کودکان از تلویزیون» پرداخته شده است.

[ad_2]