×
×

فعالیت‌های جهادی اعتماد مردم را نسبت به روحانیت افزایش داد

  • کد نوشته: 32116
  • [ad_1] حجت الاسلام حسین اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به فعالیت های اجتماعی طلاب اظهار کرد: تا زمانی که روحانیت مردمی نشود، مردم سخن روحانیت را گوش نخواهند داد. مسوؤل دفتر قرارگاه مقابله با کرونا تیپ امام صادق(ع) اضافه کرد: در گذشته روحانیت همانند مردم عادی […]

    فعالیت‌های جهادی اعتماد مردم را نسبت به روحانیت افزایش داد
  • [ad_1]

    حجت الاسلام حسین اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به فعالیت های اجتماعی طلاب اظهار کرد: تا زمانی که روحانیت مردمی نشود، مردم سخن روحانیت را گوش نخواهند داد.

    مسوؤل دفتر قرارگاه مقابله با کرونا تیپ امام صادق(ع) اضافه کرد: در گذشته روحانیت همانند مردم عادی سفر می کرد و مردم نیز در کنار روحانیت بودند اما امروزه رفت و آمدها از سوی روحانیت این گونه نیست، بلکه با ماشین شخصی خود سرکار می روند و باز می گردند و در میان مردم حضور پیدا نمی کنند.

    وی با تصریح بر این که متأسفانه روحانیت در برخی موارد از مسیر خود فاصله گرفته است، اظهار کرد: به عنوان مثال درگذشته بسیاری از امور همانند غسل و کفن وظیفه روحانیت بود اما امروزه بسیاری از طلاب حتی کفن را نمی شناسند و حتی حضور برخی طلاب در پارک ها برای تبلیغ چهره به چهره برای بسیاری تعجب برانگیز است.

    حجت الاسلام اصغری ادامه داد: در ایام شیوع کرونا و حادثه سیل به واسطه فعالیت های گروه های جهادی، روحانیت روحیه مردمی خود را نشان داد و اعتماد مردم نیز نسبت به روحانیت افزایش پیدا کرد که امیدواریم این راه ادامه پیدا کند زیرا اگر روحانیت از مردم فاصله گیرد ضعیف خواهد شد.

    وی در ادامه به بازخورد فعالیت های جهادی طلاب در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: با یک خیاط که همسر خود را در ایام عید به دلیل کرونا از دست داده بود مواجه شدم که بیان می کرد، زمانی که برای تحویل و تدفین جسد همسرم به آرامستان بهشت معصومه(ع) مراجعه کردیم، به ما گفتند غسال ها این اجساد را غسل نمی دهند اما عده ای از طلاب در چنین وضعیتی به میدان آمدند و چنین کاری را انجام دادند و این کار طلاب موجب تعجب همه شد و نمی دانستیم چگونه باید از آنها تشکر کرد.

    وی اضافه کرد: مناطق محروم همان گونه که از بسیاری چیزها محروم هستند از ضدعفونی منطقه نیز محروم بودند اما طلاب جهادی با تمام سختی های خود را به این مناطق رساندند که مورد استقبال مردم این مناطق قرار گرفتند./۱۳۲۴/ت۳۰۲/ف

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.