×
×

فعالیت ۳۰۰ هزار نیروی پلیس در قرارگاه‌های نوروزی/اعمال قانون قاطعانه خودروهای متخلف

  • کد نوشته: 4743
  • فرمانده ناجا با بیان اینکه اعمال قانون خودروهای متخلف در ایام نوروزی به صورت ویژه دنبال می‌شود، گفت: پلیس با حرکت‌های نامعقول به شدت برخورد می‌کند چرا که عاملان این حرکت‌ها علاوه بر خود به دیگران نیز خسارت می‌رسانند.

    فعالیت ۳۰۰ هزار نیروی پلیس در قرارگاه‌های نوروزی/اعمال قانون قاطعانه خودروهای متخلف
  • به گزارش شهرکریمه ، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قرارگاه‌های نوروزی نیروی انتظامی در استان‌های مختلف کشور فعالیت خود را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: این قرارگاه ها تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

    وی اضافه کرد: علاوه بر ۳۰۰ هزار نیروی انتظامی، جمعیت قابل توجهی از نیروهای دستگاه‌های مختلف در قرارگاه‌های نوروزی برای تامین امنیت و آرامش مردم در حال فعالیت هستند.

    فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه امسال نیروی انسانی و تجهیزات پلیس راه افزایش قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت ویژه وظایف خود را دنبال می‌کند تا بتواند امنیت مردم را در نقاط مختلف کشور تامین کند.

    وی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان قم حجم قابل توجهی از ترددهای نوروزی را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروهای امدادی و لطف خداوند متعال، کم‌ترین خسارت‌ها به این محورهای مواصلاتی اختصاص داشته و آمار جانباختگان و تصادفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

    اشتری بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: امیدواریم رانندگان توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و مسیر را بخشی از سفر خود بدانند و با رعایت این قوانین بتوانند مسافرت‌های با آرامشی را برای خود رقم بزنند.

    وی با بیان اینکه رانندگان باید از رانندگی در حال خواب‌آلودگی پرهیز کنند، اظهار کرد:‌ نیروی انتظامی در خدمت مردم است و با بکارگیری سامانه‌های مختلف ارتباطی از پیشنهادات و انتقادات اقشار مختلف مردم استفاده می‌کند.

    اشتری از وجود امنیت مطلوب در روستاها، مرزها و شهرها یاد کرد و ادامه داد: این دستاورد را مدیون خون پاک شهدا و اهتمام دستگاه‌ها و نهادهای مختلف هستیم.

    فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه اجرایی کردن توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به صورت ویژه در نیروی انتظامی دنبال می‌شود، مطرح کرد: امیدواریم مردم نیز با رعایت مقررات و قوانین در راستای عمل به توصیه‌های رهبری اهتمام داشته و سبب کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای شوند.

    وی با اشاره به اینکه برف و باران در برخی از استان‌ها تردد خودروها را دشوار کرده است، تصریح کرد: رانندگان باید با آمادگی کامل در این استان‌ها تردد داشته باشند و اگر در مسیر تردد خود با مشکل خاصی مواجه شدند توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

    اشتری خاطرنشان کرد: امسال همکاری و هماهنگی مردم با نیروی انتظامی افزایش یافته چرا که ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موثر بوده است و امیدواریم این هماهنگی که به نفع مردم است، بیشتر شود.

    وی با بیان اینکه اعمال قانون خودروهای متخلف در ایام نوروزی نیز به صورت ویژه دنبال می‌شود، عنوان کرد: پلیس با حرکت‌های نامعقول به شدت برخورد می‌کند چرا که عاملان این حرکت‌ها علاوه بر خود به دیگران نیز خسارت می‌رسانند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.