رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: با توجه به حضور پرشور زائران و عزاداران در قم و همچنین تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان، اورژانس ۱۱۵ قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل به سر می برد. ✅به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر حسنی با اشاره […]

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: با توجه به حضور پرشور زائران و عزاداران در قم و همچنین تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان، اورژانس ۱۱۵ قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل به سر می برد.

✅به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر حسنی با اشاره به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به تعطیلات این ایام اورژانس ۱۱۵ قم درآماده باش کامل به سر می برد تا بتواند به مردم نهایت خدمات رسانی را انجام دهد.
وی افزود: با توجه به حجم بالای ترددها در محورهای مواصلاتی استان و حضور زائران و عزاداران حسینی در قم، اورژانس ۱۱۵ با بکارگیری تمام توان لجستیک و نیروی انسانی خود آماده ارائه خدمات به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) است.
دکتر حسنی افزود: در تمامی محورهای مواصلاتی استان پایگاه های جاده ای با آماده باش کامل نسبت به ارائه خدمات به هموطنان اقدام خواهند کرد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: علاوه بر فعالیت تمامی پایگاه های شهری و جاده ای، با پیش بینی های انجام شده، دراطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران نیز خدمات لازم را به هموطنان ارائه خواهیم کرد.
وی گفت: در این ایام افزایش آمبولانس های مورد نیازبه منظور پوشش استان را داریم که در مجموع بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس و بالگرد اورژانس ۱۱۵ نیز در خدمت مردم خواهند بود.
انتهای پیام/