×
×

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه مطرح کرد
فلسفه وجودی سپاه دفاع از عقیده امام خمینی(ره) و گسترش آن در برابر تهاجم فرهنگی است

  • کد نوشته: 331528
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هواوفضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فلسفه وجودی سپاه دفاع از عقیده امام خمینی(ره) و گسترش آن در برابر تهاجم فرهنگی است.

    فلسفه وجودی سپاه دفاع از عقیده امام خمینی(ره) و گسترش آن در برابر تهاجم فرهنگی است
  • به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی روز شنبه در آیینی به مناسبت هفته عقیدتی در جمع سپاهیان استان قم، بیان کرد: علت نامگذاری و هفته عقیدتی از منظر بنده این است که امام راحل یک فکر در میان جامعه بیان و این فکر مورد قبول مردم واقع و برای تحقق این فکر انقلاب صورت گرفت، این فکر و ایده پیروز شد و به حاکمیت رسید.

    وی با بیان اینکه این مقبولیت و ایده دو تهدید نیز به نوبه خود پیدا کرد، اظهار کرد:  اولین تهدید از جنس جنگ نرم بود که مارکسیست ها و کمونیست ها به مقابله و جنگ با آن پرداختند.

    مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هواوفضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دومین جریان و تهدید جریان التقاط بود؛ یک جریانی که بخشی از عقاید مارکسیستی و بخشی از عقاید اسلامی را گرفته بود.

    وی با بیان اینکه تقابل با این جریان ها حاصل افکار و کتب شهید مطهری شد، افزود: سه جلد از کتابهای شهید مطهری به نام حماسه حسینی است که شهید مطهری در نقد جریان التقاط نوشته است، گروه فرقان یک جریان التقاطی بود که طرفداران این جریان مطهری را به شهادت رساندند؛ منافقین خلق که طرفدار جریان التقاط بودند به جنگ این ایده آمدند.

    تویسرکانی عنوان کرد: جریان سوم که به جنگ این ایده آمد:گ جریان ملی و مذهبی بود که سعی می‌کردند در بدنه میانیسال انقلابیون رسوخ کنند، جریان مذهبی و سنتی و جریان سکولار در زمینه جدایی دین از سیاست در حوزه روشنگری بود و موردحمایت غرب گرفت.

    وی با تاکید بر اینکه انقلابیون و اندیشه امام همه جریانهای اولیه را به راحتی شکست داد، ابزار داشت: هر سه این جریانها در برابر اندیشه امام شکست خوردند، شهید مطهری در سخنرانی خود اصرار داشت بر انقلاب اسلامی نه اسلام انقلابی؛ایده امام در برابر این عقاید مقاومت را متکثر کرد.

    حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان داشت: تهدید اول که به سراغ ایده امام آمد ناکارآمدی نظام بود که مخالفین می‌گفتند که بگویند این ایده توان حل مشکلات را ندارد و تهدید دوم در مخالف این ایده تهاجم فرهنگی بود که ما برای مقابله این دو تهدید سپاه پاسداران با دستور حکیمانه امام راحل تاسیس شد.

    مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هواوفضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فلسفه وجودی سپاه دو چیز است دفاع عالمانه از عقیده امام و گسترش آن عقیده در برابر تهاجم فرهنگی گسترده، یک پاسدار باید بتواند در برابر این جریان‌ها دفاع عالمانه کند.

    وی تصریح کرد: فلسفه دوم کارآمدی ایده در اداره کشور بود هر چیزی باعث ناکارآمدی انقلاب باشد سپاه به جنگ آن تفکر تفکر می‌رود این ناکارآمدی عدم مقبولیت می آورد عدم مقبولیت عدم مشروعیت و این باعث انزوا و فروپاشی ایده می شود.

    وی ابراز کرد: سپاه در این ۴۴ سال در این دو عرصه جنگیده است، سپاه در زمینه جلوگیری از القای ناکارآمدی نظام خیلی موفق بوده است، ما سپاهیان انقلاب اسلامی در دو عرصه جهاد فکری و کار اقدام کنیم.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هواوفضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در عرصه فکری علمدار ما شهید مطهری است و روز شهادت این استاد روز عقیدتی نامگذاری شد. سازمان اطلاعات سپاه فلسفه وجودی ش مقابله با مسئولین مفسد است، سپاه در هر زمینه ای این انقلاب را کمک کرده است و خدا رو شکر همیشه موفق بوده است.

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید