به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، وی با بیان اینکه خود فرهنگ وقف از ارزش مخصوصی بهره مند هست، اضافه کرد: حال اگر همین وقف به اسم حضرت ثامن الحجج (ع) باشد که مایه مباهات ما ایرانیان و افتخار شیعیان هست صورت پذیرد کاری بسیار پسندیده هست و خوب […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان،

وی با بیان اینکه خود فرهنگ وقف از ارزش مخصوصی بهره مند هست، اضافه کرد: حال اگر همین وقف به اسم حضرت ثامن الحجج (ع) باشد که مایه مباهات ما ایرانیان و افتخار شیعیان هست صورت پذیرد کاری بسیار پسندیده هست و خوب تر هست این وقف با اسم مبارک امام رضا(ع)  و برای حل مشکلات مردم همین شهر و استان باشد.

استاد حوزه علمیه شهر قم با تاکید بر اینکه در وقف باید مصارف آن نیز مشخص باشد، گفت:در انجام وقف مناسب هست نیازهای شهر مدنظر داشته گردد و بنام امام رضا(ع) و برای حل مشکلات مردم صورت پذیرد، گفت:امروز وقف برای کمک به اشتغال جوانان می‌تواند کاری بسیار با ارزش هست.

عندلیب زاده با بیان اینکه انجام وقف‌هایی در سرتاسر کشور به‌نام امام رضا(ع) زنده نگاه داشتن اسم آن امام رئوف هست، گفت:مردم از مساله ثبت موقوفاتی به‌نام امام رضا (ع) و قرار دادن مورد ها استفاده آن برای حل مشکلات و نیازهای مردم شهرهای متفاوت نباید غفلت کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه شهر قم گفت: اگر سنت حسنه وقف به اسم امام رضا (ع) پژوهشگر گردد مطمئنا آثار و برکات بسیار بسیاری برای همه مردم و جامعه خواهد داشت . در حال حاضر نیز از برکت موقوفات مکرر به اسم علی ابن موسی‌الرضا (ع) تعداد بسیار بسیاری از اشخاص محروم بهره می‌برند که این کار بسیار خوب باید گسترش پیدا نماید. 

 وی با بیان اینکه مردم همدان که محب و دوستدار حضرت آیت‌الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی بودند به یاد دارند که وی ارادتی بسیار به امام رضا(ع) داشت، گفت: وی بسیار علاقمند بودند که کتابخانه مدرسه آخوند در همدان و بخشی از موقوفات آستان قدس رضوی باشد.