×
×

معاون استاندار قم مطرح کرد:
لزوم احداث زائرسرای عمومی در قم با مشارکت خیرین

  • کد نوشته: 60679
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به وجود مشکلات ناشی از فقدان اماکن اقامتی و رفاهی ارزان قیمت در این استان تصریح کرد: با توجه به شرایط و ویژگی‌های خاص قم، باید زائرسرای عمومی در قم با مشارکت خیرین احداث شود.

    لزوم احداث زائرسرای عمومی در قم با مشارکت خیرین
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، احمد حاجی زاده با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی سفرهای نوروزی به استان قم در سال جاری، بر افزایش خدمات و ارتقاء زیرساخت‌های اسکان و تکریم زائران و مسافران تاکید کرد.

     

    وی با بیان اینکه در نگاه اول تمام مدیران باید از وضعیت موجود ناراضی باشند و در مسیر ارتقاء و بهبود خدمات و امکانات برای مسافران و زائران تلاش کنند، ابراز کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده، آیین نیمه شعبان و استقبال از سال جدید در این استان در وضعیت مطلوب و رضایت بخشی صورت گرفت.

     

    معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم مردمی شدن فعالیت‌ها و اقدامات در برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی را رویکرد اصلی استان دانست و عنوان کرد: در ایام نیمه شعبان ۲۰۰ غرفه مردمی در طول مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا شد و بر اساس بازخوردهای گرفته شده، زائران و مسافران ورودی به قم از نحوه خدمات رسانی نیمه شعبان رضایت داشته اند.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.