[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح گاز رسانی به شهرک صنعتی الغدیر با اشاره به قرار گرفتن این شهرک در مسیر ارتباطی ۱۷ استان و شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، گفت: این مزیت‌ها سبب جذب سرمایه خواهد شد و ما می‌بایست در جهت توسعه استان از ظرفیت‌های […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح گاز رسانی به شهرک صنعتی الغدیر با اشاره به قرار گرفتن این شهرک در مسیر ارتباطی ۱۷ استان و شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، گفت: این مزیت‌ها سبب جذب سرمایه خواهد شد و ما می‌بایست در جهت توسعه استان از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی استفاده بهینه را داشته باشیم.

استاندار قم افزود: زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان در وضعیت مناسبی قرار دارند و با توجه به کمبود آب در استان باید صنایعی در قم توسعه یابند که نیاز به مصرف آب کمتری دارند.

وی با اشاره به تسریع در امر ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنعتی الغدیر از مسئولان شرکت گاز جهت بهره برداری از طرح گازرسانی ۹ ماه پیش از موعد تشکر کرد.

سرمست همچنین تصریح کرد: با توجه به اشباع بودن تهران از صنایع و قرارگیری این شهرک در محور مواصلاتی قم به تهران، این یک نقطه پرجاذبه برای سرمایه گذاران است و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

استاندار قم با اشاره به محدودیت مکانی در شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود آباد گفت: این شهرک به لحاظ آینده‌نگری جایگاه بسیار مهمی در آینده استان قم خواهد داشت.

وی افزود: برای سرمایه گذاران مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است و می‌بایست شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئولان حمایت خود را از کارآفرینان و صاحبان صنایع انجام دهند.

[ad_2]