×
×

لزوم تعلیم تفسیر و حدیث در حوزه های علمیه

  • کد نوشته: 12115
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید،در دیدار اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، ضمن تاکید بر میراث ولایت و توجه حضرت ولی عصر(عج) به حوزه اظهار کرد: حوزه علمیه مربوط به حضرت ولی عصر(عج) و امانت در دست شماها هست، […]

    لزوم تعلیم تفسیر و حدیث در حوزه های علمیه
  • لزوم تعلیم تفسیر و حدیث در حوزه های علمیهبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید،در دیدار اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، ضمن تاکید بر میراث ولایت و توجه حضرت ولی عصر(عج) به حوزه اظهار کرد: حوزه علمیه مربوط به حضرت ولی عصر(عج) و امانت در دست شماها هست، که باید در جهت محافظت آن کوشش کنید، و الحمدلله شما هم برای همین امر آماده خدمت هستید.

    این مرجع تقلید با اشاره به هویت حوزه و سیره ی علمای سلف در مدیریت حوزه اضافه کرد: حوزه محاسن بزرگی دارد که باید این محاسن بزرگ و هویت حوزه محفوظ بماند و نباید صدمه ای به آن وارد گردد و علمای بزرگ سلف ما آن هویت را نگه داشته اند و میراث آنان خواهد بود.

    وی در ادامه اظهار کرد: استقلال حوزه خیلی مطلب مهمی هست و زندگی علمای سلف هم بر همین اساس بوده هست و علما باید مستقل باشند به شکلی که دیگران هم بدانند که حوزه استقلال دارد.

     

    این مرجع تقلید در انتهاء ضمن تشکر از فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه اظهار کرد: امید دارم که کارها و زحمات شما برای حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و باعث رضایت آن حضرت باشد و در مقاصد خود به درجات عالی نائل شوید.

    خاطرنشان می گردد: در اوائل این دیدار آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن تشکر از سازگاری صورت گرفته بابت این دیدار به عرضه گزارشی از فعالیت های شورای عالی حوزه های علمیه پرداخت.

    پس از آن آیت الله علیرضا اعرافی عضو شورای عالی و مدیر حوزه های علمیه، گزارشی از فعالیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه عرضه داد

    در ادامه این جلسه نیز سایر اعضای شورای عالی حوزه به عرضه نقطه نظرات و موضوعات مطرح در شورای عالی حوزه پرداختند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.