×
×

نماینده قم:
لزوم توجه به آموزش رایزنان فرهنگی/حضور روحانیت در مدارس زمینه ساز تربیت انسان‌های متدین است

  • کد نوشته: 3577
  • علی لاریجانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ملک دار رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم گفت:وظیفه اصلی روحانیت این است که بین مردم حضور داشته و مردم را هدایت کند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی خانه ملت رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به […]

    لزوم توجه به آموزش رایزنان فرهنگی/حضور روحانیت در مدارس زمینه ساز تربیت انسان‌های متدین است
  • علی لاریجانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ملک دار رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم گفت:وظیفه اصلی روحانیت این است که بین مردم حضور داشته و مردم را هدایت کند.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی خانه ملت رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به تربیت رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ادامه داد: جامعه المصطفی (ص) در این زمینه‌ها عملکرد موفقی داشته، بنابراین باید آموزش‌های لازم به رایزنان فرهنگی داده شود.

    لاریجانی افزود: وجود دپارتمان‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها خوب است، البته باید در نظر داشت انجام کارهایی در زمینه امور اجتماعی نیاز به صبر دارد.

    وی افزود: حضور روحانیت در مدارس موجب تربیت انسان‌های متدین می‌شود، روحانیت باید در دل مردم باشد.

    گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ملک دار رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم گزارشی از عملکرد این مرکز به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با ذاکری مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بر لزوم حمایت از صنایع کشور و رفع مشکلات برای توسعه صنعت، تاکید کرد.

    گفتنی است در این دیدار مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارشی از عملکرد و مسائل صنعتی و همچنین دستاوردها این حوزه به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.