[ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، دکتر نادر طالب‌زاده در همایش کرونا و نظم نوین جهانی که شامگاه امروز در مسجد حضرت زینب(س) خیابان هفتم تیر برگزار شد، در رابطه با مبدأ ویروس کرونا گفت: کرونا شبیه به حادثه ۱۱ سپتامبر پدیده‌ای ساختگی از جانب نظام سلطه است تا بهانه‌ای برای […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه، دکتر نادر طالب‌زاده در همایش کرونا و نظم نوین جهانی که شامگاه امروز در مسجد حضرت زینب(س) خیابان هفتم تیر برگزار شد، در رابطه با مبدأ ویروس کرونا گفت: کرونا شبیه به حادثه ۱۱ سپتامبر پدیده‌ای ساختگی از جانب نظام سلطه است تا بهانه‌ای برای نقشه‌های جدید تسلط بر جهان شود.

وی ضمن یادآوری وقایع ایامی که کرونا تازه شیوع یافته بود اظهار داشت: در همان اوایل کرونا با واسطه بهداشت جهانی موجی راه اندازی شد که کرونا پاندمیک است؛ آنها معتقد بودند که این ویروس یک ویروس جهانی است و سرعت انتشارش بسیار بیشتر از سایر ویروس‌ها است پس باید در بهداشت جهانی شک کرد.

دبیر همایش افق‌نو با اشاره به حقیقت سازمان بهداشت جهانی یادآور شد: بهداشت جهانی بعد از جنگ جهانی دوم توسط نظام سلطه ساخته شد؛ مانند سازمان ملل که اسباب رسمیت بخشیدن به رژیم‌صهیونیستی شد، این سازمان نیز تاکنون در راستای اهداف خودشان گام برداشته است.

وی واکسن کرونا را که توسط کمپانی فایزر در حال ساخت است، وسیله‌ای در راستای نظم نوین جهانی پس از ایام کرونا دانست و معتقد شد که گلوبالیست‌ها با رقم ۳ ملیاردی درحال تولید آن هستند.

طالب زاده در توضیح کمپانی فایزر خاطرنشان کرد: این کمپانی که دارای تخلفات زیاد و محکوم به جرائم فراوانی است، اکنون درحال ارائه نسخه شفابخش برای جهان است؛ آیا می‌توان اعتماد کرد.

وی با بیان این که من نیز به کرونا مبتلا شدم و پس از پایان ایام نقاهت به افشاگری علیه داروهای شیمیایی پرداختم تصریح کرد: وظیفه ما سوت کشیدن درباره این داروها بود که انجام شد؛ البته پس از بیان این سخنان ۳ ماه برنامه‌های من را تعطیل کردند.

این کارشناس مسائل راهبردی، مواجهه ایران با چنین ویروس‌هایی را قدیمی خواند و افزود: آغاز این مریضی بعد از حج خونین سال ۱۳۶۶ بود که همه حجاج ما آنفولانزا می‌گرفتند و بعدا کشف شد که آب زمزم آلوده به آرسنیک بوده است؛ این کووید ۱۹ سابقه دارد.

[ad_2]