استاندار قم گفت: ماهیت کارهای فرهنگی باید در تمامی عرصه‌ها رسوخ کند تا هویت فرهنگی جوانان در تمامی سطوح و به‌طور کامل ایجاد شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به منویات رهبری معظم در عرصه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت‌: برنامه‌ریزی‌های دقیق در این‌ ارتباط‌ بسیار ضروری و مورد نیاز است.

صادقی با اشاره به شروع زمان‌بندی طرح اوقات فراغت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان افزود‌: تمامی دستگاه‌ها باید در زمینهٔ همکاری‌های لازم را انجام دهند و از ظرفیت‌هایی که دارند را برای استفاده بهتر شهروندان در اختیار متولیان مربوطه قرار دهند.

وی با تجلیل از کارهای صورت گرفته در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی اظهار داشت‌: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است اما باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود.

صادقی ملزومات مهم فرهنگ عمومی را موردتوجه قرار داد و گفت‌: برای اینکه فرهنگ عمومی در جامعه به‌صورت کامل نهادینه شود باید ملزومات و پیش ساختارهای آن در نظر گرفته شود.

استاندار با بیان اینکه صرف چند جلسه و نشست برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی کافی نیست تأکید کرد‌: برای این کار باید برنامه‌ها و طرح‌های مطالعاتی علمی و کاربردی دقیقی انجام و اجرا شود.

وی با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی در تمامی عرصه‌ها تأکید کرد‌: ماهیت کارهای فرهنگی باید در تمامی عرصه‌ها رسوخ کند تا هویت فرهنگی جوانان در تمامی سطوح و به‌طور کامل ایجاد شود.