×
×

نماینده مردم قم در مجلس:
مجمع نمایندگان استان قم فعال می‌شود

  • کد نوشته: 244
  • نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از آغاز مجدد فعالیت مجمع نمایندگان استان خبر داد و گفت: تفاوت آرا، نظرات و نگرش‌ها نباید مسائل اصلی کشور و استان را تحت‌الشعاع قرار دهد. شهرکریمه/حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری عصر امروز در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم اظهار داشت: […]

    مجمع نمایندگان استان قم فعال می‌شود
  • نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از آغاز مجدد فعالیت مجمع نمایندگان استان خبر داد و گفت: تفاوت آرا، نظرات و نگرش‌ها نباید مسائل اصلی کشور و استان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

    شهرکریمه/حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری عصر امروز در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم اظهار داشت: قرارگاه معنای عملیاتی دارد این جایگاه، ناظر بر اجرا و عملیات است از همین رو بود که رهبر معظم انقلاب از این لفظ استفاده فرمود‌ند.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه هر سازمان و دستگاهی باید در راستای اجرای اصول بیست‌و‌چهارگانه سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی عمل کند افزود: تکیه بر تولید، صادرات محوری، تکیه بر توانمندی داخلی و… موضوعاتی است که باید در قالب اقدامات استانی نیز لحاظ شود.

    وی با تاکید براینکه تفاوت آرا، نظرات و نگرش‌ها در تمام کشور وجود دارد اما این تفاو‌ت‌ها نباید فاصله ایجاد کند و مسائل اصلی کشور و استان را تحت‌الشعاع قرار دهد، تصریح کرد: نکته مهم این است که منافع ملی، کشوری و استانی نباید از این تفاوت‌ها اثرگذار باشد.

    ذوالنور با بیان اینکه چوب اختلافات را مردم می‌خورند عنوان کرد: با حفظ افکار و نگرش‌های مختلف اما هرکس آورده‌ای دارد باید برای رفع مشکلات استان به کار ببندد.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از آغاز مجدد فعالیت مجمع نمایندگان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۴۸ ماه دوره قبل مجمع نمایندگان قم تنها ۶ جلسه داشته که در این دوره تلاش ما بر فعالیت مجدد این مجمع است تا مشکلات استان بیش از پیش بررسی و رفع شود.

    وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دو نماینده قم که از اعضای هیئت رئیسه مجلس هستند گفت: نیازها و خواسته‌های نامحدود و امکانات محدود داریم که لازم است برای رفع مشکلات و نیازها اولویت‌های اساسی استان را در نظر بگیریم.

    منبع: تسنیم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید