به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار، عصر شنبه در همایش مرز همدلی که به مناسبت بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مشهد مقدس در شهر ری برگزار شد، گفت: خون شهدا به گفته خدای متعال جاودان خواهد ماند، اولین اشتباه دشمن این بود که تصور می کردند با […]

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار، عصر شنبه در همایش مرز همدلی که به مناسبت بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مشهد مقدس در شهر ری برگزار شد، گفت: خون شهدا به گفته خدای متعال جاودان خواهد ماند، اولین اشتباه دشمن این بود که تصور می کردند با کشتن کار تمام است و آن نقطه خالی می شود در حالیکه شهادت آغاز دوباره است.

وی کشته شده در راه خدا را میت ندانست و ابراز کرد: خداوند در قرآن فرموده است که شهدا زنده اند و روزی خداوند را ارتزاق می کنند، کسی که در این عالم زنده است حتماً اثرگذار است.

رئیس قرارگاه عمار انسان را زنده اما گرفتار محدودیت های بدن برشمرد و اظهار کرد: شهدا زنده اما گرفتار و محدود بدن خاکی نیستند و این ویژگی و خاصیت شهدا است و لذا از زمان حضورشان تاثیرگذارتر هستند.

وی افزود: دشمن با شهید کردن مردان راه حق به جبهه حق کمک می کند البته دشمن این را متوجه نیست؛ کفر علنی وقتی به میدان بیاید زود شکست می خورد چرا که انگیزه آن ها زندگی است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه آل سعود و وهابیت عربستان با ایجاد مدارس در کشورهای اسلامی دانشمند تولید نمی کند، تصریح کرد: مدارس علمیه وابسته به عربستان به جای تولید دانشمند خدمتگزار به دین تروریست تولید می کند.

استاد حوزه علمیه مایه کفر را کسانی دانست که با نام الله مومنین را به قتل می رسانند و خاطرنشان کرد: اگر به عمق این فاجعه بیندیشید، مشاهده خواهید کرد که سرمنشأ ایجاد چنین افرادی در سازمان سیا و دستگاه های اطلاعاتی انگلیس و اسرائیل است.

وی عربستان را مکتب دار جریان صهیونیسم دانست و گفت: در نگاه وهابیت حرف، حرف خودشان است و جای استدلال نیست و این دقیقاً شبیه اندیشه و سبک و سیاق یهود صهیونیسم است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه خاصیت عملکرد یهود همیشه تخریب و عدم بالندگی است، ابراز کرد: جریان تکفیری ها چند دانشمند به جهان اسلام تحویل داده است، کدام اختراع داشته اند، این مکتب هیچ پیشرفتی حتی برای خودشان هم نداشته اند و سلاح را هم از دیگران می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر اینکه اسرائیل دشمن تمام مسلمانان است، عنوان کرد: خداوند در قرآن فرموده است دشمن شماره یک شما یهود است، وهابیت و حاکمان مرتجع دولت های عربی قرآن را نمی فهمند والا در عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل گام برنمی داشتند.

وی در پایان با اشاره به افول اسرائیل خاطرنشان کرد: هر روز اخبار اسرائیل را دنبال کنید، این جریان آرام آرام در حال از بین رفتن است، آینده مشخص می کند که ریشه جنگ اوکراین و روسیه نیز صهیونیستی است.

[ad_2]

منبع
[email protected]