×
×

استاندار قم در نشست خبری با اصحاب رسانه:
مدیرانی که روحیه جهادی ندارند جایی نیز در بین مسوولین استانی ندارند/معرفی مشاور و دبیر قرارگاه جهادی در روزهای آتی

  • کد نوشته: 39591
  • استاندار قم با اشاره به اهمیت نگاه و تفکر جهادی در بین مسوولان گفت: مدیرانی که روحیه جهادی ندارند جایی در بین مسوولیت های استانی ندارند و باید جای خود را به مدیران جهادی بدهند.

    مدیرانی که روحیه جهادی ندارند جایی نیز در بین مسوولین استانی ندارند/معرفی مشاور و دبیر قرارگاه جهادی در روزهای آتی
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه ، سید محمدتقی شاه‌چراغی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت:با توجه به سبقه همکاری با گروه های جهادی در یک سبقه و دوره ۱۵ ساله در استان های مختلف معتقدم کار جهادی الزاما مختص گروه جهادی نیست.شاخصه مدیران هم باید جهادی بودن و تفکر جهادی باشد.

    استاندار قم با اشاره به اهمیت نگاه و تفکر جهادی در بین مسوولان گفت: مدیرانی که روحیه جهادی ندارند جایی در بین مسوولیت های استانی ندارند و باید جای خود را به مدیران جهادی بدهند.

    وی افزود:نگاه به مردم باید جهادی باشد. نگاه از بالا به پایین نداشته باشیم و خود را در کنار مردم بدانیم چون جدا فرض کردن مردم با نگاه به جغرافیای محل سکونت و لباس و مکنت با مبانی اعتقادی ما سازش  ندارد.

    استاندار قم بیان کرد:معیارم برای رفتن و ماندن مدیران نگاه و عمل جهادی است و میزان توجه او به مردم و در این مورد  به توصیه و سفارش و یا بدگویی علیه یک مدیر توجهی نمی کنم .

    شاهچراغی ادامه داد:فعالیت جهادی ضرورتا نیاز به حمایت مالی دولت ندارد و گروههای جهادی متکی به داشته ها و توان خود و مردم هستند.

    استاندار قم تاکید کرد:  برای استفاده خوب از این ظرفیت مردمی مقدمات تشکیل یک قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی را با برگزاری جلسه با معتمدین و خیرین داشته ایم تا تمام توان مردمی زیر یک سقف در الویت خدمت به استان در خدمت مردم قرار گیرد.

    وی اضافه کرد:در همین راستا  طی چند روز آینده مشاور و دبیر قرارگاه جهادی معرفی خواهد شد و باورم این است که اعتمادی که در موضوع بحران های ملی و کرونا در قم به گروه های جهادی شد زمینه ای برای شناخت بهتر گروههای جهادی و تلاش برای هماهنگی و اثر بخشی بیشتر آنان شد.

    گفتنی است در حاشیه این نشست، مدیرمسئول پایگاه خبری شهرکریمه ضمن اهداء کتاب روایت تصویری چهل سال حیات انقلابی سیدمحمد ساجدی،هنرمند جهادگر فقید به استاندار قم ،ابراز امیدواری کرد توجه به گروه های جهادی و تفکر جهادی همیشه نصب العین وی باشد/ پایان پیام

    اهدای کتاب چهل سال زندگی انقلابی سید محمد ساجدی به استاندار قم

    / پایان پیام

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.