×
×

استاندار قم:
مدیران دولتی پاسخگویی به مردم در هفته دولت را در اولویت کاری قرار دهند

  • کد نوشته: 1244
  • استاندار قم با اشاره به برنامه‌های هفته دولت گفت: مدیران دولتی باید پاسخگویی به مردم در هفته دولت را در اولویت کاری قرار دهند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، بر ضرورت […]

    مدیران دولتی پاسخگویی به مردم در هفته دولت را در اولویت کاری قرار دهند
  • استاندار قم با اشاره به برنامه‌های هفته دولت گفت: مدیران دولتی باید پاسخگویی به مردم در هفته دولت را در اولویت کاری قرار دهند.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، بر ضرورت تلاش مسؤولان برای ارائه آمار عملکرد دولت به صورت صحیح و دقیق تأکید کرد.

    وی شعار هفته دولت امسال با عنوان «اقدام و عمل، ملت و دولت، امیدوار و استوار» را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم دستاورد برنامه‌های این هفته افزایش امید مردم به نظام اسلامی باشد.

    استاندار قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دولت، برقراری ارتباط دوسویه بین دولت و مردم در این نمایشگاه را مورد تأکید قرار داد و افزود: دریافت نقاط ضعف دستگاه‌های اجرایی از سوی مردم می‌تواند منجر به اصلاح و بهبود شرایط شود.

    وی خاطرنشان کرد: مدیران دولتی در هفته دولت باید نسبت به ارائه گزارش فعالیت اهتمام داشته باشند و پاسخگویی به مردم را در این هفته در اولویت کاری خود قرار دهند.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.