مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: سخنران مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت، حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی است، که در روز سوم مردادماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد بهشتی پور در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، بابیان اینکه حدود ۸۰۰ فعالیت در قالب ۸۲ فعالیت در دهه کرامت از اول ذی‌القعده تا ۱۳ ذی‌القعده برنامه‌ریزی‌شده است، اظهار داشت: هر چه برنامه‌ها دارای شاخص‌های بالایی باشند از کیفییت بهتری برخوردار خواهند بود.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص آستان مقدس که امسال در قالب برنامه‌های ملی و بین‌المللی به‌صورت ویژه برای ایام دهه کرامت برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: ازجمله این برنامه‌ها، برنامه سفیران کریمه است، که خادمان حرم حضرت معصومه در استان‌های دیگر حضور پیدا می‌کردند و این برنامه با استقبال مردم در استان‌های مختلف مواجه می‌شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: در دهه کرامت سفیران استانی در بیمارستان‌ها، زندان‌ها و مراکز مختلف فرهنگی حضور پیدا می‌کردند که این فضای معنوی به وجود آمده بسیار ارزشمند بود.

حجت‌الاسلام بهشتی پور با اشاره به جشن‌های صبح روز میلاد افزود: خواهشمندیم تمام مسئولان استانی در این برنامه حضور پیدا کنند تا بر کیفیت برنامه‌ها افزوده شود از همین رو از استاندار محترم و سایر مسئولان استانی می‌خواهیم در این برنامه‌ها حضور به هم رسانند.

وی گفت: سخنران مراسم افتتاحیه حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی است، که در روز سوم مردادماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی پور ادامه داد: همچنین در این مراسم‌ها اگر هر دستگاهی با فرم مخصوص خود حضور پیدا کنند شکوه خاصی به برنامه‌های دهه کرامت خواهد بخشید، در این برنامه مهمان‌های بسیاری حضور پیدا می‌کنند از همین رو اگر تکریم ویژه‌ای از این مهمانان صورت بگیرد خوب است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری کارگاه هنری طراحی کاریکاتور و گرافیک با موضوع پویش در شادی اهل‌بیت(ع) در دهه کرامت اظهار داشت: امسال برای نخستین بار اتفاق ویژه‌ای در سطح کشور رقم می‌خورد و کارگاه ویژه‌ای تحت عنوان بحر کرامت با محوریت شعار امسال با حضور ۸۰ گرافیست برجسته برگزار می‌شود.