[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مهدی خادمی جمکرانی در خصوص فعالیت معاونان و مربیان پرورشی آموزشگاه‌های استان قم اظهار کرد: معاونان و مربیان پرورشی عزیز استان علاوه بر حضور در مدرسه در ساعات اداری، بخش زیادی از زمان استراحت و حضور در منزلشان را به پیگیری امورات دانش آموزان و فعالیت در فضای مجازی […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مهدی خادمی جمکرانی در خصوص فعالیت معاونان و مربیان پرورشی آموزشگاه‌های استان قم اظهار کرد: معاونان و مربیان پرورشی عزیز استان علاوه بر حضور در مدرسه در ساعات اداری، بخش زیادی از زمان استراحت و حضور در منزلشان را به پیگیری امورات دانش آموزان و فعالیت در فضای مجازی اختصاص داده داند.

وی گفت: به منظور حسن اجرای برنامه‌های ابلاغی پرورشی مدارس در فضای مجازی، پس از تشکیل شبکه نظارتی با حضور ۶۰ نفر از همکاران حوزه‌ی پرورشی در استان، فعالیت مدارس در حوزه پرورشی مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

خادمی افزود: همه مدارس موظف هستند براساس بخشنامه ابلاغی به شماره ۲۵۰۰/۱۴۶۷۰۶/۵۵۰ ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ نسبت به عضو کردن ناظر معرفی شده در این بخشنامه در کانال یا گروه پرورشی مدرسه اقدام کنند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم گفت: ناظران نیز ضمن حضور در کانال یا گروه مجازی آموزشگاه مربوطه، فعالیت پرورشی مدارس در فضای مجازی را رصد و در صورت لزوم تذکرات لازم را به معاونین و مربیان تربیتی مدارس ارائه داده و موارد خاص و قابل پیگیری اعم از نیاز به تذکّر، تشویق و تقدیر از فعالان این عرصه را به اداره کل ارائه تا تصمیمات مقتضی در این خصوص اخذ شود.

خادمی جمکرانی با اشاره برگزاری جلسات توجیهی ویژه ناظرین با هدف آگاهی کامل از فعالیت‌های خود، تصریح کرد: ارزیابی فعالیت‌های پرورشی مدارس نیز که هر ساله در پایان سال تحصیلی انجام می‌شود، در سال تحصیلی جاری توسط همین ناظران و پس از ارسال این بخشنامه در حال انجام است.

وی گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه مدیران مدارس، معاونان پرورشی و مربیان امور تربیتی و آرزوی سلامتی برای این عزیزان از همه این بزرگواران درخواست داریم که همچون گذشته با تلاش و جدیّت و پیگیری امور پرورشی و تربیتی مدارس را با تمام توان پیگیری کنند و فعالیت‌های خود را متناسب با شرایط خاصی که امروزه کشور عزیزمان را احاطه کرده است، سازماندهی کنند.

به گفته خادمی، با توجه به شرایط خاص و فعالیت مدارس به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی، همکاران حوزه پرورشی که همیشه پیشگام در عرصه‌ی فعالیت بوده‌اند نیز با تلاش و همت بیشتری در حال خدمت رسانی در این عرصه هستند.

[ad_2]