رئیس کل دادگستری استان قم ابراز کرد: متهم پرونده «گوهرناز» با تدبیر مسئولین عالی قوه قضاییه به مدت سه ماه آزاد شده تا مطالبات مردم را ادا کند؛ شاکیان این پرونده به شخص متهم هرچه زودتر برای احقاق حق‌شان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان قم که به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، بیان کرد: ما در دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی قرار داریم، امروزه احقاق حق باقی مخصوصاً در مسائل اجتماعی هر اتفاق و رخدادی که با حقوق شهروندان دخیل باشد، در سطح استان و کشور یکی از دستگاه‌های موثر دستگاه قضایی خواهد بود.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای قضایی، اضافه کرد: ان شا الله در هفته قوه قضائیه تلاش خواهیم کرد از زحمات همکاران اداری و قضایی تبیین شود.

 

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه‌شان در هفته گذشته که به استان قم داشتند، گفت: در جلساتی که با رئیس قوه قضائیه در قم برگزار شد، تمام جزئیات مربوط به دستگاه قضایی و مشکلات مردم که در حد توان استان نبود، مطرح شد و در جهت رفع مشکلات سازمان‌های قضایی استان تصمیماتی گرفته شد.

 

وی با بیان اینکه در رابطه با پرونده‌های کثیرالشاکی تدابیری با پیشنهاد مسئولین عالی قوه انجام شد، افزود: طی این تدبیر، شخص محکوم پرونده‌ «گوهرناز» به مدت سه ماه با سپردن وثیقه لازم، صرفاً به این منظور که بتواند بخش یا همه مطالبات مردم را ادا کند، مرخص شده است.

 

مظفری تصریح کرد: به شاکیان این پرونده تاکید می‌کنیم که از امروز در این سه ماه به این فرد برای مطالبه حقشان مراجعه کنند و هوشیار باشند که با تنظیم قرارداد جدید و وعده و وعید، مشکلی برایشان پیش نیاید.

 

وی اظهار کرد: اگر اینجا عملکرد شخص محکوم این پرونده و شکات به نتیجه مطلوبی برسد، در دیگر پرونده‌های مشابه استان نیز این تدبیر و برنامه صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/