[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های فرمانداری قم، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای همگانی طرح بسیج ملی مقابله با بیماری […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های فرمانداری قم، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای همگانی طرح بسیج ملی مقابله با بیماری کرونا در استان قم استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد: موفقیت این طرح در گرو مشارکت و نقش مردم است که باید از تمام ظرفیت‌های استان برای اجرایی سازی آن استفاده شود.

استاندار قم با تأکید بر اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی جهت پوشش کامل استان در این طرح ملی، ادامه داد: از تمام امکانات برای هدایت و تشویق مردم برای ثبت نام در این طرح بهره برداری شود.

تقدیر از همت بالای کادر درمانی قم

وی به نقش کادر درمانی بیمارستان‌ها و پزشکان فداکار در زمینه کنترل، نگهداری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در زمینه کنترل و رسیدن به نقطه تثبیت روند مبتلایان به کرونا در قم به توفیقات مناسبی در سطح کشور رسیده‌ایم و اگرچه در مدت اخیر شاهد فوت برخی از همشهریان و داغدار شدن خانواده آنها بودیم، لیکن ضمن ابراز تسلیت از دست دادن این عزیزان مسئولان و کادر درمانی استان تمام توان خود را به کار خواهند برد تا برای کاهش آلام مردم و درمان بیماران گام‌های مؤثری برداشته شود.

لغو مرخصی مدیران اجرایی قم در نوروز

سرمست با تأکید بر لغو مرخصی و مأموریت‌های مدیران اجرای در ایام نوروز، گفت: متأسفانه شاهد ابتلای برخی از کارکنان اداری و فوت تعدادی از آنها بر اثر بیماری کرونا بوده‌ایم و ضمن تسلیت به بازماندگان موظفیم تا با حفظ سنگر خدمت به مردم و ارائه این خدمات به صورت الکترونیک به مردم در راستا هدف گذاری مهم دولت یعنی تحقق دولت الکترونیک گام برداریم.

سرمست افزود: کاهش تجمعات، قرنطینه خانگی و پرهیز از حضور در مراسم‌هایی چون مراسم پنج شنبه آخر سال و ممنوعیت حضور در اماکن مقدس و آرامستان ها در راستای کاهش شیوع کرونا بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.

لغو تجمعات در قم

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد پشتیبانی، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا و اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با این بیماری، همه مراسم‌ها و تجمعات در قم لغو شده است.

[ad_2]