استاندار قم با اشاره به اینکه داشتن نظام بهره وری برای کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، گفت: اگر بخواهیم جامعه ای پویا، فعال و قابل قبول داشته باشیم باید بهره وری را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و به الزامات آن عمل کنیم. به گزارش شهرکریمه به نقل از ایرنا، سید مهدی […]

استاندار قم با اشاره به اینکه داشتن نظام بهره وری برای کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، گفت: اگر بخواهیم جامعه ای پویا، فعال و قابل قبول داشته باشیم باید بهره وری را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و به الزامات آن عمل کنیم.

به گزارش شهرکریمه به نقل از ایرنا، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری استان قم افزود: بیش از ۱۰ بند از ۲۴ بند سیاست های اعلامی اقتصاد مقاومتی در موضوع بهره وری است، اگر در مسیر رشد و توسعه، بهره وری را به کار نبریم نتیجه قابل قبولی نخواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی امروز یک ضرورت ملی است، گفت: برای تقویت بنیه تصمیم گیری، جانشین فرماندهی کشور در استان ها را از وزیران و یا معاونین رئیس جمهور انتخاب کردند و در قم نیز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب شد واین نشانه اهمیت و توجه به اقتصاد مقاومتی است.
استاندار قم گفت: باید با تقویت بیشتر فعالیت های خود درمسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.
وی با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با رئیس جمهوری ادامه داد: دراین دیدار درخصوص مسائل استان با ریاست جمهوری دیدار و پیرامون نیازها، مشکلات و درخواست های خود گفت و گو کردیم و با عنایت ویژه ای که همیشه از طرف بررگان کشور و ریبس جمهوری به استان قم بوده، درخواست های ما را قبول کردند و امید است به مرو عملیاتی شود.
صادقی گفت: موضوع مهم سرشماری به عنوان یک موضوع ملی باید مورد نظر و جدیت قرار گیرد، رئیس جمهوری در مورد این موضوع مهم، فرمان صادر کرده و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید جدی داشتند بنابراین همه دستگاه ها، امکانات خود را بسیج کنند.
وی ادامه داد: در ارتباط با سرشماری از طریق اینترنت، با توجه به اینکه قم شرایط خاص خود را دارد و زیرساخت های خوبی در بخش آی تی و اینترنت داریم اگر همه بخش ها و نهادها که مستقیم یا غیر مسقیم در حوزه اجتماعی فعال هستند، همکاری نمایند، ، می توانیم رتبه اول استانی را کسب کنیم.
صادقی بیان داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درقم طرح های خوبی را اجرا کرده و طرح استان در مورد آموزش دانش آموزان و کارگران مورد توجه مرکز قرار گرفته و قرار است در ۱۱ استان ها نیز این طرح انجام می شود.