×
×

مسئولین باید به حجم های داخلی توجه نمایند/ایران هیچ وقت در مقابل آمریکا کوتاه نمی آید

  • کد نوشته: 12395
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛آیت‌الله حسینی‌ بوشهری ،امام جمعه شهر قم در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار گردید،با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهارکرد: مسئولین باید به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه نمایند و از تکیه به نفت اجتناب گردد، باید به مشکلات جامعه […]

    مسئولین باید به حجم های داخلی توجه نمایند/ایران هیچ وقت در مقابل آمریکا کوتاه نمی آید
  • مسئولین باید به ظرفیت‌های داخلی توجه نمایند/ایران هیچ گاه در مقابل آمریکا کوتاه نمی‌آیدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛؛آیت‌الله حسینی‌ بوشهری ،امام جمعه شهر قم در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار گردید،با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهارکرد: مسئولین باید به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه نمایند و از تکیه به نفت اجتناب گردد، باید به مشکلات جامعه توجه و خسارت‌هایی که به وسیله ارز برای مردم ایجاد گردید برطرف گردد.

    امام جمعه شهر قم افزود: دشمن تهدید کرده بود که صادرات نفت ایران را به صفر می‌رسانیم ولی جدیدا خود آمریکا تحریم‌ها را دور زد و به هشت کشور اذن داد که نفت خود را از ما بخرند و این نشانه عقب نشینی آغازین بوده و باید در انتظار عقب نشینی‌های بعدی باشیم.

    آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) گفته بود: به‌وسیله اجرای عدالت با ظلم مبارزه کنید و همان‌گونه که نا عدالتی و ظلم علت نابود شدن عدالت می‌شود به وسیله عدالت در مقابل نا عدالتی قدعلم کنید.

    امام جمعه شهر قم با اشاره به ارزش عدالت در جامعه اسلامی تصریح نمود: یکی از شاخص‌های عدالت اجتماعی این هست که مسئولان جامعه در هر مقامی که می باشند کوشش کنند علاوه بر اینکه نا عدالتی و ستمی انجام ندهند شرایط را به شکلی مهیا کنند که از مظلوم دفاع گردد که در چنین جامعه ای عدالت اجتماعی پژوهشگر می‌شود.

    آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حضور پرشور زائرین ایرانی در مراسم اربعین حسینی عنوان نمود: مسئولین باید از هم‌اکنون که یک سال تا اربعین مجال زمان هست آسیب‌شناسی کرده و در زمینه برطرف مشکلات حضور زائرین کارهای بنیادی انجام دهند.

    امام جمعه شهر قم اظهار کرد: علی‌رغم همه تحریم و فشارها ملت ایران روز ۱۳ آبان ماه حضور پرشوری در صحنه داشت، استکبار جهانی به‌دنبال جهان تک‌بعدی هست و ملت‌ها باید یا در مقابل آمریکا تسلیم گردند و یا به مبارزه بپردازند.

    آیت‌الله حسینی‌بوشهری اضافه کرد: ملت ایران ۴۰ سال هست که با همه وجود در صحنه ایستاده و در مقابل تحریم‌ها و زروگویی‌های آمریکا کوتاه نیامده هست.

    خطیب جمعه قم  اضافه کرد: امروز کوچک‌ترین تصمیم در کشورمان توسط مسئولین انجام می‌شود و آمریکا هیچ نقشی ندارد و این مبحث بزرگ‌ترین برتری برای ملت ایران هست، علی‌رغم تحریم‌های دشمن به پیشرفت‌های بسیار شایسته ای دست پیدا نمودیم.

    امام جمعه شهر قم با بیان اینکه تعدادی راه اول را برگزیده و هویت خود را از دست داده و آمریکا را فرشته رهایی خود می‌دانند، اضافه کرد: موضع دیگر حرکت ملت ما هست و این ملت ۴۰ سال در مقابل همه زورگویی‌ها در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، جنگ روانی و رسانه ای ایستادگی کرده هست.

    ..

    امام جمعه شهر قم اظهار کرد: امروز در عرصه‌های متفاوت پیشرفت نموده ایم و در بخش‌های تولید، دفاعی، فضا و… پیشرفت‌هایی داشته ایم که کمتر کشوری در منطقه و جهان توانسته به آن دست یابد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.