×
×

مسئول جدید سازمان بسیج طلاب حوزه علمیه قم معرفی شد

  • کد نوشته: 188955
  • در مراسمی از زحمات حجت‌الاسلام امیرزاده تقدیر به‌عمل آمد و حکم حجت‌الاسلام حقی به ‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب استان قم به وی اعطا شد.
    مسئول جدید سازمان بسیج طلاب حوزه علمیه قم معرفی شد
  • [ad_1]

    مسئول جدید سازمان بسیج طلاب حوزه علمیه قم معرفی شد

    به گزارش شهرکریمه از قم، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری، جمعی از مسئولین و فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه‌های علمیه استان قم برگزار شد.

    در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ شهادت و خدمت خالصانه است گفت: بسیج طلاب امام بسیجیان و اقشار است به همین خاطر باید به عنوان الگو چارچوب های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند.
    رئیس مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در ادامه ضمن تاکید بر امامت بسیج طلاب در عرصه های علمی و فرهنگی افزود: بسیج طلاب باید محور باشند و انسانهایی را به خود جذب کنند و با سخن، اخلاق، درس خواندن، احساس مسئولیت و آگاهی سیاسی، مثل شمع دلها را روشن کنند و دیگران را امیدوار به آینده و آماده‌ به کار برای حضور در میدانهای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کنند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه بیان کردند امروز بسیج طلاب حوزه های علمیه بیش از همیشه باید در صراط مستقیم انقلاب باشد و به فرموده امام خمینی (ره) باید با تمام توان خود در مراکزشان، از انقلاب و اسلام دفاع کنند و پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند.

    درخاتمه این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام امیرزاده مسئول پیشین سازمان بسیج طلاب استان قم تقدیر به‌عمل آمد و حکم حجت‌الاسلام حقی به ‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب استان قم به وی اعطا شد.

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    منبع

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید