×
×

مسابقه معارفی «عطر سلام» در ایام معصومیه برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 38835
  • مسابقه معارفی «عطر سلام» در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی در پایگاه اینترنتی شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی Fatemi.amfm.ir برگزار می‌شود.
    مسابقه معارفی «عطر سلام» در ایام معصومیه برگزار می‌شود
  • به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ایام سالروز حضور حضرت معصومه سلام الله علیها در قم مسابقه معارفی «عطر سلام» در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی در بستر پایگاه اینترنتی شبکه ملی خانواده فاطمی برگزار می‌شود.

    در بخش کودک این مسابقه هر هفته یک ویدیو معارفی بارگزاری می‌شود که شرکت کنندگان ۴ تا ۱۱ سال باید با تماشای این ویدیو به سؤال مطرح شده در پایان پاسخ داده و با ثبت نام، نام خانوادگی، سن و شماره همراه در این مسابقه شرکت کنند.

    در بخش نوجوان نیز شرکت کندگان ۱۱ تا ۱۸ سال باید با ثبت مشخصات فردی و تلفن همراه خود ۱۰ عکس نوشته معارفی پیرامون حضرت معصومه سلام الله علیها را مطالعه کرده و به سؤال مطرح شده در زیر هر عکس نوشت پاسخ دهند.

    در بخش عمومی هم افراد ۱۸ سال به بالا باید ضمن ثبت نام و ثبت تلفن همراه ۹ عکس نوشته معارفی را مطالعه نموده و به سؤالات مطرح شده از هر عکس نوشت پاسخ دهند تا نامشان در لیست قرعه کشی جوایز قرار بگیرد.

    گفتنی است هدایای این مسابقه شامل ۱۷ پک متبرک فاطمی، ۱۷ تابلو فرش متبرک فاطمی و ۱۷ پک فرهنگی آموزشی می شود و مهلت شرکت در این مسابقه تا ۳۰ آبان خواهد بود.

    این مسابقه از ۱۲ آبان ماه آغاز شده و طی سه روز ابتدایی بیش از ۲ هزار نفر در سه بخش این مسابقه شرکت داشته اند و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند به شبکه ملی خانواده فاطمی در اینترنت به نشانی Fatemi.amfm.ir مراجعه کنند.

    [ad_2]

    منبع
    [email protected]

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید