به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ؛ حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: در زمینه اجرای طرح بصیرت عاشورایی ۳۶۳ روحانی مبلغ اعزامی از شهر قم و بومی استان با اوقاف گیلان مشارکت می‌کنند. وی با اشاره به اینکه طرح بصیرت […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ؛ حجت الاسلام ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: در زمینه اجرای طرح بصیرت عاشورایی ۳۶۳ روحانی مبلغ اعزامی از شهر قم و بومی استان با اوقاف گیلان مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح بصیرت عاشورایی در ۵۱۰ بقعه متبرکه و آستان امام زادگان گیلان در حال برپایی هست اضافه کرد: این طرح تا ۱۷ آبان ماه ماه در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان اجرا خواهد گردید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی در ۲ بخش اجرا می‌شود اظهار کرد:در بخش اول برنامه‌ھای فرھنگی و تبلیغی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می‌شود و در بخش دوم نیز اجرای صحیح و امینانه نیت ها واقفین در مباحث روضه خوانی، عزاداری و اطعام برگزار می‌شود.

وی برپایی خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون اعزامی از شهر قم و مبلغان بومی را از دیگر برنامه‌های اوقاف گیلان در طرح بصیرت عاشورایی معرفی کرد و اظهار کرد: ۶۳ مبلغ اعزامی از شهر قم و ۳۰۰ مبلغ بومی در اجرای طرح بصیرت عاشورایی با اوقاف گیلان مشارکت می‌کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان اضافه کرد: ۲۸ خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص گیلان در ایام برپایی بصیرت عاشورایی دایر هست که از این تعداد ۱۱ خیمه مخصوص کودک و نوجوان، ۸ خیمه معرفت چند رسانه‌ای و ۹ خیمه هم به مشاوره اختصاص دارد.