×
×

مطمئنم این بازیکنان، پرتغال را به جام جهانی می‌رسانند

  • کد نوشته: 39074
  • سرمربی تیم ملی پرتغال گفت که پیش از تقابل احتمالی با ایتالیا، شاگردانش باید به دیدار با تیم ملی ترکیه بیندیشند.
    مطمئنم این بازیکنان، پرتغال را به جام جهانی می‌رسانند
  • شهرکریمه –

    تیم ملی پرتغال در مرحله پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا، ابتدا به مصاف ترکیه می‌رود و در صورت غلبه بر برنده دیدار ایتالیا و مقدونیه، به جام جهانی صعود خواهد کرد.

    فرناندو سانتوس درباره دیدار احتمالی با تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: «ابتدا باید روی شکست ترکیه و صعود به مرحله فینال تمرکز کنیم. ما در خانه بازی می‌کنیم و فینال در زمین ما برگزار می‌شود. با این حال ابتدا باید ترکیه را شکست بدهیم تا به فینال برسیم. سفر کردن در این فصل شرایط دشواری برای ما در پی دارد و بازی کردن مقابل هواداران یک وزنه روحی خواهد بود.»

    وی با تأکید مجدد بر اینکه پرتغال ابتدا باید آماده بازی با ترکیه شود، تصریح کرد: «در صورت شکست ترکیه، آماده بازی با برنده دیدار ایتالیا و مقدونیه می‌شویم. ترکیه بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کند. ترکیه گاهی به‌عنوان یک تیم عملکرد خوبی دارد، اما برخی اوقات نمایش خوبی ارائه نمی‌کنند و این را در طول بازی می‌فهمیم. ترکیه همیشه کار رقبای خود را دشوار می‌کند و باید آماده بازی با این تیم شویم.»

    سرمربی تیم ملی پرتغال با اشاره به زمان‌بندی بازی‌های پلی‌آف گفت: «ماه مارس شرایط آب‌وهوایی بهتری دارد، اما ترجیح می‌دادم بازی‌ها زودتر برگزار می‌شد. همچنین شنیدم که کارت‌های بازیکنان در پلی‌آف محاسبه نمی‌شود، اما بازیکنان محروم نمی‌توانند به میدان بروند. اگر دو بازیکن ما نتوانند بازی کنند، برنامه ما تغییر می‌کند و امیدوارم فیفا تصمیم نهایی را بگیرد. با این حال اطمینان دارم بازیکنانم، پرتغال را به جام جهانی می‌رسانند.»

    [ad_2]

    منبع
    خبر ورزشی – فوری، جدید و آخرین اخبار ورزشی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.