×
×

معاون جدید غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

  • کد نوشته: 107918
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با اعطای حکمی دکتر عباس تهذیبی را به عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و داروی این دانشگاه علوم پزشکی معرفی و از زحمات دکتر حضوری معاون سابق غذا و دارو تقدیر کرد.

    معاون جدید غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، صبح امروز طی مراسمی که در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، دکتر مهدی مصری با اعطای حکمی دکتر عباس تهذیبی را به عنوان سرپرست جدید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم منصوب کرد.

     

    در ابتدای این جلسه دکتر مصری با اشاره به جایگاه خطیر معاونت غذا و دارو بر ضرورت تجهیز و ارتقاء آزمایشگاه‌ها و همچنین زیرساخت‌های این معاونت تاکید کرد.

     

    وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز مسئله غذا از چالش‌های مهم بشریت است؛ حوزه غذا و دارو را از بخش‌های مهم و استراتژیک دانشگاه دانست و خواستار تعامل بیشتر این معاونت با سایر نهادها و ادارات مرتبط در حوزه غذا و دارو شد.

     

    در ادامه دکتر حضوری معاون سابق غذا و دارو این دانشگاه گزارشی از عملکرد دوره مدیریتی خود در حوزه غذا و دارو ارائه کرد و دکتر تهذیبی معاون جدید هم به ارائه برنامه‌های آینده این حوزه پرداخت.

     

    در حکم انتصاب دکتر تهذیبی به مواردی چون؛ ساماندهی و هدایت فعالیت‌ها، ارتباط و تعامل با حوزه پژوهش، اجرا و تقویت روحیه مبارزه با فساد ستیزی، ایجاد توازن و توسعه عادلانه، تامین نگهداری و توزیع دارو و … اشاره شده است.

     

    همچنین در این مراسم دکتر مصری با اهدای لوح از زحمات دکتر حضوری، معاون سابق غذا و داروی این دانشگاه تقدیر کرد.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.