به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ نخستین رخداد رسمی بدمینتون در استان شهر قم بعد از جابه جایی قدرت در رأس این هیئت ورزشی برگزار گردید و بدمینتون بازان استان شهر قم در مسابقات رنکینگ بزرگسالان استان شهر قم به میدان رفتند. در این مسابقات که […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ نخستین رخداد رسمی بدمینتون در استان شهر قم بعد از جابه جایی قدرت در رأس این هیئت ورزشی برگزار گردید و بدمینتون بازان استان شهر قم در مسابقات رنکینگ بزرگسالان استان شهر قم به میدان رفتند.

در این مسابقات که روز جمعه در سالن مخصوص بدمینتون زنده یاد حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان شهر قم برگزار گردید سجاد ترابی بدمینتون باز جوان و با استعداد قمی که قبل از این پیشینه حضور در تیم‌های ملی پایه را نیز داشت موفق شد به مقام قهرمانی برسد.

سجاد ترابی در دیدار پایانی حریف مالک اسم و بزرگی در پیش داشت به به صورتی که او موفق شد در جدال با محسن صادقیان، برترین بدمینتون باز استان شهر قم در سال‌های گذشته به برتری برسد و عنوان نخست را از آن خود کند.

علیرضا افکانه دیگر بدمینتون باز جوان اما با پیشینه قمی در این مسابقات به مقام سوم دست پیدا نمود.